Gast Geplaatst: 13 april 2002 Geplaatst: 13 april 2002 Ik heb een heel goed signaal op de meeste viadigital kanalen .Heb ook een heel goed signaal op tvcabo bv sic radical, panda, discovery en andere werken perfect maar telecine, sic gold,mtv en anderen werken helemaal niet.......ik zag net dat de kanalen die niet werken een horizontale polarisatie hebben en de werkende verticaal . het rare is dat het probleem zich alleen voordoet op de TVCabo kanalen bij via digital doen bijna alle kanalen het sommige ook helemaal niet . Ik gebruik een nokia 9500 . De lnb of kabel zijn het ook niet heb deze net vervangen en heb hetzelfde probleem.( astra en andere satellieten doen het perfect met zelfde lnb en coax) . Ik denk dat het ligt aan de instellingen in de nokia ( waar vind ik een goede settingslijst of hoe maak ik er zelf een die goed werkt waar moet ik op letten ). Alvast bedankt voor uw hulp
yourlaur Geplaatst: 13 april 2002 Geplaatst: 13 april 2002 een andere lnb(f) proberen, ik weet wel bijna zeker dat je probleem dan is opgelost. succes yourlaur
harry37 Geplaatst: 13 april 2002 Geplaatst: 13 april 2002 Signaalkwaliteit op de eerder genoemde zenders is bij mij ook beter (57%/100% resp. signaalsterkte en signaalkwaliteit op een Humax 5400 schaal) maar de anderen die jij niet binnen krijgt geven zo'n 61%/65%, hetgeen gelijk is aan de meeste transponders op de meeste satellieten. Dit alles op een 78 cm schotel met vrij zicht. Groeten, Harry
Gast Geplaatst: 13 april 2002 Geplaatst: 13 april 2002 Het is gelukt heb op alle zenders een goed signaal , moet wel zeggen dat het signaal bij tvcabo over het algemmen slechter is dan bij viadigitak heb bij sommige via zenders bijna 100% met een schotel van 1m10 . Nu zoek ik dus alleen nog de juiste keys, heb al overal gezocht heb keys gevonden bijna alle fun files te vinden op het net zijn voorzien van deze zelfde keys en toch als ik ze in mijn piccard2 (ds9504 file) load krijg ik geen beeld. TVCabo doet het wel die keys komenook van een fun file en dat werkt dus wel heb picbined gebruikt .
borsjea Geplaatst: 14 april 2002 Geplaatst: 14 april 2002 Dowload het programma vibrokeys2002 en controleer de keys van TVCabo. Ik zal Vibrokeys200 wel even in de Down-Upload plaatsen
Aanbevolen berichten