Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 Krijg hier een brief van c+ of ik mijn nokia 9200.<BR>wil omruilen voor een strong srt 8000h.<BR>is dat een goed idee of niet,dacht het niet.<BR>moet wel even 550,- betalen..<P>groetjes buddy.
Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 Lees ik dit nu verkeerd, of begrijp ik het verkeerd. Als C+ zomaar Strongs begint te verkopen of ruilen met opgeld zal er wat gaan zwaaien in het Strong-dealer-wereldje denk ik (en hoop het).
Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 Nee hoor satman je leest het niet verkeerd,c+ wil gewoon van irdeto af.<BR>en bieden mijn nu een seca (strong) aan.<BR>strong doet daar gewoon aan mee.. <P>buddy
goto Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 Vraag eens of ze geen Hummie 5400 ter omruiling hebben? compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 Ja dat zou het zijn ,een hummie 5400.<BR>Zouden ze morgen al over kunnen gaan op seca.<BR> <P>buddy
Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 Eigenlijk zouden ze jou nokia gratis moeten omruilen tegen een strong. Per slot van rekening zijn ze zelf met irdeto begonnen en willen ze er nu schijnbaar van af.<P>Grtz. Bullet.
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Ze zouden nog geld toe moeten geven voor het ongemak.....!<BR>
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 je hebt nog mazzel dat je een brief krijgt want met de wisseling van ana. naar digi. had je ook maar gewoon een nieuwe doos te kopen............ <P>golem7
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Krijg elke week snail-mail in mijn brievenbus, krijg 400 piek terug voor mijn oude TV als ik een nieuwe breedbeeld koop enz enz.<P>Gewoon een actie van C+, volgens mij pakken ze nog provisie ook. Maar 2the. Als ze service verlenen waar je ook voor betaald moeten ze naar mijn mening gewoon de oude irdeto doos innemen en je een digi-doos geven.<P>Lijkt er overgins wel verdomd veel op dat op de een of andere manier na de laatste aktie van het "om zeep helpen van 8000's, van grijskijkers en de reactie hierop ze een manier hebben om de 8000's op afstand te zetten zoals ze willen.<P>Nog even en ik moet de modem van mijn doos instekkeren en dagelijks op c+ inbellen om die dag te kunnen kijken a la PPV.<P>Ik woon in een huis, geen hotel.<P>mazzell
kweetnie Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Hoi,<BR>Verdorie, goed idee!!!<BR>Ik ga mijn strong bij C+ inruilen voor een Nokia.....(plus bijbetaling natuurlijk!)<BR>Hun hebben straks Strongs te kort, maar wel genoeg Nokia's!<BR>Zo wast weer de ene hand de andere:-))<BR> GR.<BR> Kweetnie >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Ik heb er stijp van dat ik strong heb gekocht het kan en stuk minder media-box <BR>dus ik raad hem iederen af om zijn oude ontvangere hier voor in te ruilen bij canalplus , en pas op de voorwaarde misschien benje wel verplicht om nog abboment extra afsluiten. het zijn rare lui bij canalplus.<P>groet djhacker
Ron Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Voor wat betreft die inruil: Ik ken diverse dealers die het voor maar 250,-- (of nog veel minder) al zouden doen als het om een inruil van een Nokia 92/9500 gaat dus nooit inruilen die ontvangers! Je kunt veel beter gewoon bij jouw dealer een ontvanger kopen waar je er een stukje service en garantie bij krijgt.<P>Iedereen die niet op het aanbod van Canal+ ingaat, (is slim en) blijft gewoon een Irdeto ontvanger houden en zolang die dingen in de huiskamertjes staan zal Canal+ beeld moeten blijven verzorgen. Doen ze dat niet, kun je als je lid bent van de consumentenbond prima een klacht indienen. Als je die klachten eerst verzamelt sta je zelfs tamelijk sterk en zal de consumentenbond geheid voor je in de strijd gaan. Denk maar niet dat ze zo eenvoudig van Irdeto afkomen. de laatste Nokia 9500's met originele Canal+ Irdeto kaart zijn nog geen jaar geleden nog verkocht en nog lang niet afgeschreven.<BR>Ze zullen best wel oppassen wat ze nu doen want te veel negatieve publiciteit (b.v. een groot artikel in de Telegraaf over canal+ die zijn Irdeto abonnees is de kou laat staan) kan Canal+ zeker op dit moment niet gebruiken.<BR>Canal+ is een aflopende zaak als het zo door gaat. Ze hebben geen cent meer en staan volledig onder curatele van mammie in Frankrijk. Op de kabel komt steeds meer concurrentie en dus wordt de satelliet (waarover Canal+ dik een jaar geleden zelf nog zij dat het niet interessant was) voor hun steeds belangrijker. Juist op satelliet gebied gaat voor de plusmannen alles fout wat maar fout kan gaan dus maakt 1+1 ehhhhhhh....... 2 <BR>Zullen we er een weddenschapje van maken?<P>We zetten 3 x per man in en wedden over volgende stelling:<P>Volgend jaar 1 juli bestaat Canal+ Nederland nog! Ja/Nee<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 01-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]
Ron Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 ehhhhh.... voor de duidelijkheid: Ik zeg <B>NEE</B> en zet 3 echte flesjes in.
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 jongens het is toch al langer bekent dat c+<BR>van irdeto af wil.Deze discusie gaat al 4 jaar.Op dit moment worden op dieverse plaatsen veel 2e hands page ontvangers aangeboden dus helemaal onzin vindt ik het niet.nog niet zolang geleden werden alle aneloge ontvanger nieuw in doos in alle supermarketen gedumpt.<BR>En veel mensen kunnen niet anders omdat ned.kanalen alleen door c+ worden door gegeven .Kortom er gaat zondermeer iets veranderen
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Weer een slimme streek van Canal Pluszzzz Inkoop van Strong kost 525 piek en dan moeten ze nog 25 piek verdienen aan je ook. Wedden dat die Irdeto ontvangertjes worden opgeknapt en in de verhuur gaan in Zuid-Afrika. Dubbel verdienen dus en Irdeto dood maken als toetje na
Aanbevolen berichten