Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Kunnen ze niet beter iedereen een goldwafer2 + ds9 software sturen, zijn ze veel goedkoper uit
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Toxic[Q]:<BR><STRONG><P>We zetten 3 x per man in en wedden over volgende stelling:<P>Volgend jaar 1 juli bestaat Canal+ Nederland nog! Ja/Nee<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<P>[ 01-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Dus voor alle duidelijkheid C+ NEDERLAND<P>Nee dat gaan ze niet redden, niet onder die naam, ik zet kratje Malt in.<P>Maar ehh kennen we van C+ NEDERLAND voor een meiertje niet de boedel kopen, hebben we met z'n alle dozen en orginele mosc kaarten
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Stel C+ is straks niet meer:<BR>Wie gaat het dan de Nederlandse zenders aanbieden? UPC....?!?!?<BR>Wie het ook gaat doen, ik vraag me dan af of we er beter van worden?<P>Misschien wat stof tot nadenken!<P>Groeten,<BR>Satblaster
Ron Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Beste SatBlaster,<P>Vergeet niet dat Canal+ de lijntjes die ze nu gebruiken gewoon van de KPN gehuurd hebben. KPN kan als Canal+ over de kop gaat de publieke en de commerciele zenders van HMG en SBS6 Broadcasting zo overnemen.<BR>Daar staat alle apparatuur al klaar voor.<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Als KPN nu ook failliet gaat, kunnen we de hele handel voor een habbekrats overnemen
Calypso Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Gen nood als irdeto er niet meer is.We hebben nu toch het DS9 project??
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Ik vraag me af waar Canal+ mee begint.. In diverse winkels worden nog altijd Irdeto receivers (grundig etc.) verkocht, en bij canal+ is het nog steeds mogelijk om nieuwe smartcards in te schrijven. Het inschrijven voor een abbo op C+ is nu niet meer mogelijk in irdeto..
Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 met mijn nokia zou ik er geen traan om laten dat canal 1+2 van irdeto afwillen (veel herhalingen)wij hebben tenminste nog onze duitse vrienden van premw en daar kan anaal niet eens een beetje aantippen met hun twee zendertjes.
SatWijchen Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 @groenteboer.<BR>Je krijgt echt geen irdeto smartcards meer van canal- ik heb er ongeveer een halfjaar geleden eentje aangevraagd ongeveer 2 maanden<BR>gebeld en geschreven maar geen smartcard werden niet meer verstrekt zeiden ze alleen nog maar ter omruiling als je oude irdeto kaart kapot was heb toen maar een 2de handsje gekocht .<P>effe over die weddenschap ik denk dat de pluzboys volgend jaar nog wel bestaan maar dater een hoop verandert is <BR> en dan lekker <P>groet van jim VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]
Ron Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 @jimboo12 <P>je moet wel goed want Groenteboer zegt alleen dat je ze nog in kunt laten schrijven omdat sommige dealers de kaarten nog steeds op voorraad hebben.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 Ik ben er uit!!<P>stond in de hopper guide juli..<BR>NOKIA 9200/9500<BR>een van de mooiste digi-dozen ooit gemaakt en wanneer de door m-choice verpeste software uitgewisseld wordt voor de orginele nokia soft/of dr overflows nog steeds een juweel.inruilen wijst op een algehele verstandsverbijstering of zenuwinzinking van de eigenaar. <P>buddy
Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 Diegenen die een brief van Canaldigianaal hebben gekregen met het omruilaanbod, waren diegenen allemaal geabbonneerd op Canal+ ?<BR>Zoja, dan is canaldigianaal dus van plan om inderdaad C+1 en C+2 binnekort uit het irdeto pakket te gaan gooien. In dit geval is de brief van Canaldigianaal gewoon een poging om niet al te veel abbonnees te verliezen met de verwijdering van C+1 en C+2 uit het irdeto pakket.<P>@Jimboo12<BR>Ik bedoelde inderdaad de smartcards (al dan niet in combinatie met een receiver) die de dealers nog hebben liggen. Volgens mij is het zelfs zo dat Canaldigianaal zelfs geen reserve kaartjes meer heeft liggen. Als je irdeto smartcard stuk gaat dan krijg je van hun geen nieuwe. (voorzover ik ben geïnformeerd door die 14 jarige miepkes achter de Canaldigianaal HotLine )...<p>[ 03-07-2001: Message edited by: groenteboer ]
Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 Het is eigenlijk jammer dat het met C+ slecht gaat. Geeft een hoop onrust in de satscene. Als ze nou een gezond bedrijf hadden waren ze nu niet zo bezig om de hobby te verpesten aan de andere kant dan hadden we nu niks om over te lullen.<P>Als hun aanbod op TV niet bevredigd stappen we over op de boards.<P>groeten, <P>Zeeman.
Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 @buddy <BR>Kwam die brief van C+ of van Strong? En had jij onderaan jouw contract dat hokje aangekruist? Als dit zo is is C+ zelfs strafbaar! Je hebt namelijk aangekruist dat zij nix met deze gegevens mogen doen! En hoe komt Strong hier dan aan! <BR>Mocht dit zo zijn dan vraag ik je om ze gewoon aan te klagen! Ze hebben toch super advocaten en bedrijfsjuristen!
SatWijchen Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 @groenteboer,<BR>Je hebt gelijk ik had je niet helemaal goed begrepen. <P>groet van jim VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]
Aanbevolen berichten