Ga naar inhoud

Veranderen naam van een gebruiker

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Inmiddels heb ik een gebruiker aangemaakt met alleen mijn voornaam. Nu wil ik alle instellingen overzetten naar de nieuwe gebruiker. Hoe kan ik dit het beste doen?

Verder geeft hij bij de oude gebruiker aan dat het een systeemmap is en dat hij noodzakelijk is voor het functioneren van Windows.

Geplaatst:

Eerst kopieer je alles wat in de documents and settings map van de oude gebruiker staat naar die van de nieuwe gebruiker. Dan delete je de oude account in Windows en wordt die directory IIRC ook automagisch verwijderd. Is dat niet het geval kun je hem IMO daarna wel gewoon verwijderen.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:

Als ik de bestanden kopieer worden dan ook mijn emailaccounts en email gekopieeerd. Verder zeggen mij de begrippen niet zo veel..... Zorgen zijn voor de opmerking dat het een systeembestand is.

Geplaatst:

Je e-mail wordt gekopieerd, maar je mailaccounts zal je zelf opnieuw in moeten stellen.

Zoals ik al zei, is kopiëren volkomen veilig en wanneer je je account volgens de officiële manier verwijderd, heb je ook die bestanden niet meer.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen