Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik geloof dat de redding nabij is (vanwege dit toffe forum, eindelijk eens in moeders taal)

om een kort verhaal lang te maken:

ik kon tv-rabo.pt kijken met 1)echostar dbs1000, 2)avr-II module 3)verlopen originele tv-rabo smartcard. Eens in de zoveel dagen een nieuwe key erop en dat was het.

Nu kan dat niet meer, en zacky wil persé dat ik op zoek ga naar een boxkey. Goed, ik had al een apollo en een te-20 progger, maar dan heb ik er ook nog maar zo'n phoenix dingetje ertegenaan gegooid voor het uitlezen van de kaart. Dit moest wel, want tsop-pen wil niet met mijn deko. De phoenix vertelt mij van de 2 orig. kaarten die ik heb dat ze resp. rom03 en rom10 zijn, maar wil niet kwijt welke boxkey ik heb. Nu probeer ik als laatste redmiddel de key uit te lezen van de ic-module, maar weet niet WAT ik nodig heb, of het gaat werken en of ik niet beter nog wat anders kan proberen. Vandaar dit bericht.

Kortom:

?? HELP ??

Geplaatst:

Het is niet zo makkelijk om de boxkey uit te lezen je hebt behoorlijk wat apparatuur nodig om dat te doen. Ik kan het wel voor je doen en eventueel je module updaten (wat ook kan is je oude aston flashen naar nagra module).stuur maar een email: intellisat@hotmail.com

Geplaatst:

abracadabra: mail is onderweg.

ik ben benieuwd wie het allemaal gelukt is en op welke manier.. zijn er nog meer mensen die nu op dit moment GNT kijken met vergelijkbare apparatuur ??

Alvast bedankt voor reacties..

Geplaatst:

weinig reactie van abracadabra..

Iemand anders nog een ideetje??

Ik ben er inmiddels al (te) lang mee bezig, wil het graag een keer klaar hebben.

Geplaatst:

Ik had hetzelfde probleem dus alleen met een thomson reciever moest ook de boxkey uitlesen.

Kreeg ook bericht van aca..... maar later ook geen reactie. maar heb hem toen zelf uitgelezen met jtag interface.

alleen nu is mijn recievertje in reparatie de voeding is kapot(denk ik) maar hoop hem te kunnen repareren dus. maar goed we moeten maar eens kijken of voor de echostar de boxkey ook uittelezen is met jtag (ik heb zelf ook nog een echostar dsb 2110 2ci dus.

groeten andre

Ps ik woon in de kop van OV

Geplaatst:

sorry holenderski ik kon een tijdje niet op internet en had je nummer niet meer. Met loctor is het al geregeld ,hij stuurt zijn module op. Mar een echostar 2110 2ci heeft geen boxkey ,omdat die ook geen nagra on board hebben alleen de 8000 en 9000 hebben dat. Het is wel mogelijk om daar de box key van uit te lezen met een sombrero interface (absoluut geen j-tag ,veel gecopliceerder).

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.