Ga naar inhoud


onjuiste EPG op Tf 4000


Gast

Aanbevolen berichten

Klopt het dat bij jullie ook de EPG vandaag niet goed staat.

Ik heb alle info van gisteravond erin staan. Heb een ander kaartje voor de Joker gemaakt, maar dat hielp niet. OOk met de Martix is de EPG niet goed. Misschien nog een keer een ander kaartje proberen? Tijd en datum vd receiver staan goed.

 

Wie weet wat ik kan proberen?

 

Alvast dank,

Sky

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat ze met de epg aan het kl*te zijn op mijn humax helemaal geen epg meer op verschillende zenders.

topfield kan ik nu niet checke maar haast wel zeker dat het aan c+ ligt

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hier ook ik dacht al wat nu weer!!!!

Ik heb de laaste software van 4 nov in me topfield zitten. Wou al bijna terug gaan naar 26 sept.

Wat ik ook een nadeel vind is, als ik er een nieuwe kanalenlijst inzet ,ik weer alle satelieten moet opzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien door de uitbreiding van EPG door C+?

Zie hieronder:

 

CanalDigitaal gaat EPG-informatie uitbreiden

 

Al een geruime tijd zendt CanalDigitaal EPG (Elektronische Programma Gids) informatie uit voor Irdeto en Mediaguard/Mediahighway satellietontvangers. Beide systemen maken gebruik van verschillende technologieën voor het doorgeven van EPG informatie.

 

De Mediaguard/Mediahighway ontvangers maken gebruik van EPG technologie die door Canal+ Technologies is ontwikkeld en niet beschikbaar is voor ontvangers die op een andere technologie zijn gebaseerd.

 

Andere type ontvangers, waaronder de Irdeto ontvangers, maken gebruik van de EPG informatie die gebaseerd is op de DVB standaard (zgn EIT). Op het ogenblik is de standaard DVB EPG beschikbaar voor een deel van de kanalen uit het CanalDigitaal aanbod.

 

Medio januari 2004 komt daar verandering in. CanalDigitaal zal dan de zogeheten “Nu en Straks” EPG informatie in DVB-standaard doorgeven. Met deze verandering zal de “Nu en Straks” informatie op alle TV-kanalen uit het CanalDigitaal aanbod beschikbaar zijn op bijna alle typen satellietontvangers. De oude generatie Irdeto PACE ontvangers zullen echter uitsluitend de “Nu” informatie kunnen doorgeven.

 

CanalDigitaal is ervan overtuigd dat deze aanpassing een positieve bijdrage zal leveren aan de satellietbranche.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...