SIMBAke Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 het beeld van mijn video gaat via een svhs kabel naar mijn reciever , maar telkens als ik overschakel met de input selector van satelliet naar video hen ik flauwe kleuren ( bijna zwart wit ) een keer of 2 opnieuw schakelen en dan is het terug goed , je zou dan zeggen het ligt aan de input selector , maar nee hoor , het is ook als ik verder spoel met de video ( nadien dan ) heb hem ook al op een andere plaats gestoken inplaats van satelliet , omdat dat goed is , maar dit helpt niet , iemand een ideetje ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 4 januari 2004 Auteur Geplaatst: 4 januari 2004 YAMAHA , type :dsp a 1000 ( ne goeie oude bak ) VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Morgothzz Geplaatst: 9 januari 2004 Geplaatst: 9 januari 2004 Ik heb zelf de DSP2070 van Yamaha en heb het zelfde euvel gehad. Nieuwe SVHS kabel eraan gehangen en via een andere route laten lopen (ivm eventuele magnetische inslag hij liep namenlij achter mijn box langs) en het euvel was verdwenen. Regards 'Life Is A Joke'
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen