Gast Geplaatst: 4 januari 2004 Geplaatst: 4 januari 2004 Hallo mensen, Is er iemand die het programma dreamvcr of een ander programma zodanig kan aanpassen dat je vanuit het programma de EPG kan benaderen en het betreffende programma kunt selecteren wat je wil opnemen? (Is dit wel mogelijk)? Groetjes, MickeyMouse
pillie Geplaatst: 4 januari 2004 Geplaatst: 4 januari 2004 Kijk even hier en neem de laatste beta versie daar zit die in. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Gast Geplaatst: 4 januari 2004 Geplaatst: 4 januari 2004 Als ik de EPG optie binnen dreamvcr open dan staat er helemaal niks in!!!!! Iemand enig idee?
pillie Geplaatst: 4 januari 2004 Geplaatst: 4 januari 2004 De EPG ligt er nog steeds uit en je moet dus wachten tot ze bij C+ uit de winterslaap komen. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Gast Geplaatst: 4 januari 2004 Geplaatst: 4 januari 2004 Ok, bedankt dan weet ik genoeg. Groetjesssss
Gast Geplaatst: 4 januari 2004 Geplaatst: 4 januari 2004 Citaat: Als ik de EPG optie binnen dreamvcr open dan staat er helemaal niks in!!!!! Iemand enig idee? DreamVCR laat alleen de EPG zien van programma's die nog komen. Je zult zelf vanuit de DB ervoor moeten zorgen dat je de epg.dat uptodate houdt. In de toekomst wil ik hiervoor eea automatiseren. Peter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen