trucker530 Geplaatst: 4 januari 2004 Geplaatst: 4 januari 2004 Beste mensen ik ben van plan een schotel aan te schaffen voor mijn schoonouders.Nu is alleen het probleem dat zij er geen een mogen van de woningbouwvereniging. Nu heb ik op internet gezocht en kwam terecht bij een cubesat 70 nu kan ik hier weinig info over vinden.Zijn er toevallig mensen met ervaringen.Hoe wordt dit aangesloten,met kabels en met lnb's ik wil er ook 2sattelieten mee ontvangen is dit mogelijk? Alle info is welkom.Alvast bedankt.
Joop M Geplaatst: 4 januari 2004 Geplaatst: 4 januari 2004 Ze zijn er zeker om 2 satalieten te ontvangen even zoeken op google(Nederlands)want ik mag de link niet geven Lees maar: cubesat 70 3 uitvoeringen leverbaar solo voor 1 satelliet te ontvangen xxx euro twin voor 1 satelliet te ontvangen 2 ontvangers xxx euro monoblock voor ontvangst astra/hotbird incl disecq sw. xxx euro een schotel om omopvallend te gebruiken, dus geschikt voor plaatsen waar eigenlijk geen schotel toegestaan is. Dan is er verder nog het model tuinlamp zie hier de test http://www.tele-satellite.com/TSI/0305/digiglobe.pdf Deze is als het goed is te koop in Duitsland Grz Joop Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
trucker530 Geplaatst: 4 januari 2004 Auteur Geplaatst: 4 januari 2004 Oke bedankt Joop maar ik bedoel eigenlijk zijn er mensen op deze site die er eentje hebben?en wat zijn hun ervaringen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen