Ron Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Wie kan mij even het stukje over sat4all in de hopperguide laten toekomen (scan)??<BR>Ik heb al een aantal maanden geen abo op dat blad meer <P>Toxic[Q]
Ron Geplaatst: 1 juli 2001 Auteur Geplaatst: 1 juli 2001 is er dan niemand die dat ding even voor me kan scannen???<BR>Dan ga ik maar weer aan het .<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 is onderweg met de digitale snelweg..<P>groetjes buddy
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Er schijnt een achterstand te zijn ivm ziekte,met het versturen van de uitgave.Ik heb hem als abbonee ook nog niet binnen.Ik neem er nog een terwijl ik wacht.
Ron Geplaatst: 1 juli 2001 Auteur Geplaatst: 1 juli 2001 @buddy,<P>natuurlijk ligt op dit moment net de sat4all mailserver eruit.<BR>Kun je de scan misschien ergens online zetten en mij via PM even de link sturen?<BR>Of beter nog: Upload even een jpg of gif via de upload functie van deze site.<BR>Dank je voor de moeite.<P>Toxic[Q]
Ron Geplaatst: 1 juli 2001 Auteur Geplaatst: 1 juli 2001 De mailserver doet het weer (router failure) maar ik heb geen mail gekregen. Kan iemand dat artikel even mailen a.u.b.?<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Inderdaad kreeg de mail terug.<BR>Hoop dat het via upload gelukt is!!<BR>buddy
Ron Geplaatst: 1 juli 2001 Auteur Geplaatst: 1 juli 2001 nee helaas maar de mail werkt nu weer!<BR>Wat heb je gestuurd? JPG of GIF?<P>Toxic[Q]
Ron Geplaatst: 1 juli 2001 Auteur Geplaatst: 1 juli 2001 via e-mail nu wel!<BR>100 punten voor de schenker:-)))<P>Toxic[Q]
Aanbevolen berichten