Ga naar inhoud


Zibi 8 probleem met EMU


Gast

Aanbevolen berichten

Ben al een hele dag aan het zoeken, maar kom er niet uit.

Heb vandaag Zibi FX v.8 in mijn 6072 gezet, alleen krijg ik de virtuele smartcard niet werkend, heb al verschillende dingen geprobeerd.

 

Als ik het goed begrijp moet ik met downloader (2.3) een flash en eeprom maken, alleen als ik dit opsla worden dit .hex files en volgens mij kan ik toch alleen .bin files naar mijn ontvanger schrijven...

 

Alle hulp is welkom, ik kom er echt niet meer uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit heb ik vanmiddag ook al eens geprobeerd, maar nog steeds alleen FTA kanalen...

 

In menu 8 (Virtuele smartcard) staan wel allerlei key's, + d 1 1 heb ik ook al getest, ook geen resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, vanaf het begin, wegens het overmatig vastlopen van ZIBI 7.5 heb ik vandaag versie 8.0 geinstalleerd (van de site van M_Z dus zonder EMU).

 

Hierna heb ik met downloader emu codes binnengehaald en via File

---> EMU

----> Open Channel list

mijn flash512k.bin geselecteerd.

Hierna heb ik op 6 - EMU geklikt en gekozen voor create EMU bij opslaan als, gekozen voor .bin.

 

Hierna heb ik met FlashCVT new_flash512k.bin teruggezet in mijn ontvanger, wel heb ik hier alles uitgevinkt waar geen CODE achterstond.

 

Ik hoop dat het zo iets duidelijker wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, duidelijk... dus de versie van M_Z kan helemaal niet werken met EMU... Ik dacht dat het wel zou werken, maar dat ie er alleen niet instond...!

 

In ieder geval bedankt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry !

 

Ik heb inderdaad geen enkele EMU versie meer online staan. Dat werkt best wel verwarrend, maar door een vervelende ervaring enkele weken geleden met de Belgische gerechtelijke jongens, ben ik natuurlijk wel iets voorzichtiger geworden...

 

Goed lezen hier op S4A, en vooral alle hulp van Johan aangrijpen zou ik zeggen, dat helpt een boel.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...