Ga naar inhoud


xtreme programmeren


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb nu een half jaar een Xtreme met 2 fun5 kaarten en een kaartprogrammer, tot voor kort pentacrypt 1.09, nu tetracrypt 1.00 laten installeren tegen "freeze" beeld, heeft weinig effect. Ben zelf niet geheel onhandig, en wil ontvanger graag zelf programmeren.(liefst penta 1.11 met conax) Heb nul-kabel gekocht en m-programmer (interface ?). Vele forums gelezen en tot de conclusie gekomen dat mensen die er verstand van hebben veel te beknopt omschrijven waardoor mensen zoals ik onherstelbare fouten begaan. Vraag daarom (niet om mij door te verwijzen naar andere sites of te zeggen, dit antwoord is al 1000 x gegeven, dit laatste is wel het geval maar op geen enkele plaats stap voor stap in begrijpelijke taal die ook een beginner snapt. Veel mensen blijken door dit soort berichten zwaar op hun tenen getrapt, maar zo is het niet bedoeld. Mijn enige vraag is :

Wil iemand die er veel verstand van heeft in duidelijke taal, stap voor stap dit uitleggen. Ik denk dat die gene mij en vele andere hier veel plezier mee doet. (en daar is het forum toch voor bedoeld)

 

 

xtreme hu pvr 1.5.2 loader v01.00.07 CI 3.0.3 s/w v01.55.13 hw v13.42.6D Tetracrypt 1.00

Link naar reactie
Delen op andere sites


Staat ergens beschreven op dit forum. Je hebt een Cas-interface nodig. 50 euries. Volg de bijlage.

Is niet van mezelf, staat al ergens op dit forum.

In de bijlage staat dat je een MM-programmer nodig hebt. Is dus niet het geval. Je kan de penta 1.11 proggen door startadres 10000(hex) op te geven, dan de penta 1.11.mbf te laden en op write te klikken. Of je kan in 1 keer de file MM1.02+penta1.11 laden vanaf 0.

492439-penta1.11 in xtreme.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik had ook last van freezes, heb van alles al geprobeert, zelfs een Magic Modul erin met penta 1.11 erop.

De freezes bleven gewoon.

Maar met de multicam V2 heb ik geen freezes meer.

Ik zet hem als bijlage erbij.

Let wel op dat je xtreme in de DREAMLOAD staat en niet in de DREEM LOAD of DREEM BOOT als je die

penta 1.11 wil proggen, anders gaat je cas na een tijdje dood.

En voor die m.m programmer heb je een serieele kabel nodig.

Succes ermee.

492619-penta multi-cam v2.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...