Turelure Geplaatst: 31 mei 2002 Geplaatst: 31 mei 2002 Ik heb hier een echostar dsb-9000 te leen. Zelf heb ik een patched hummi 5400, waar natuurlijk via op werkt. Maar kan ik nu ook een of ander kaartje updaten voor die original via box ?? Thx
Turelure Geplaatst: 9 juni 2002 Auteur Geplaatst: 9 juni 2002 Leuk, zo een board. Ik geloof dat de mensen hier ook liever zitten te zeveren dan eigenlijk een antwoord te geven. Voor mij is het ook maar een hobby, en ik heb echt geen zin om van alle decoders appart op te zoeken welke keys ik moet gebruiken. Zelf heb ik verschillende decoders en mijn hobby is om ze allemaal aan de praat te krijgen. Maar ik geloof dat ze hier liever kletsen over iets dat NIET werkt dan over iets dat wel aan de praat kan gekregen worden. Ik ben zeker geen leek in die speeltjes, maar ik volg jullie bord sinds een paar weken en ik moet zeggen dat het hier soms wel erg grappig is. Zelf zijn we hier bezig met s*c*2 (ik heb wel beeld, maar dan met originele kaart :-). Ik hang hier iedere dag een uurtje op jullie board, dus ben ik wel een fan, alleen jammer voor de stomme reacties. Als ik iets NUTTIG kan antwoorden doe ik het ook, maar als ik het niet zeker weet, lijkt me dat niet nodig. Ik heb zo de indruk dat 95% van dat board meer op keys zitten te WACHTEN dan er iets aan te doen. Hoe dan ook. Het is slecht weer in spanje vandaag.
Bigfoot Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 Probeer maar es een goldcard met de file Viarem-nogwat van Satkoos of een funcard met viafun file.
Turelure Geplaatst: 9 juni 2002 Auteur Geplaatst: 9 juni 2002 Bedankt hiervoor. met die naampjes heb ik genoeg..
Turelure Geplaatst: 9 juni 2002 Auteur Geplaatst: 9 juni 2002 via fun en en viaRem van Satkoos, is dat niet voor viaccess ipv nagra ???
Aanbevolen berichten