Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

ontvang alles op de hispasat behalve sinds een week palco x xx etc.

weet iemand de oorzaak en mogelijk een oplossing?

humax -mm-5x1

grazias

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb op een topfield met een magic module en de 5in1 van Bo**s gewoon beeld.

Toch verkeerde files denk ik.

Even andere proberen.

Grz

Geplaatst:

Nog een keer zoeken, ze zijn van frequentie veranderd.

Groet,

Mard

Geplaatst:

hoi mard

geweldig die tip van jou!

even updaten en...jawel ,de bewegende beelden

zijn er weer!

alleen...nog een vraagje..de freq.van telecinco

kan ik niet vinden..antenna tres wel gevonden!

graag je reaktie!

Geplaatst:

Groeneveld,

Je laatste vraag weet ik niet zeker,ik kom niet zo vaak op Hispa. Maar ik heb even onder info gekeken en vindt het volgende onder Telecinco;

11.891 Ghz, Vertical, 27.500 Ms FEC: 3/4

Deze moet em zijn aangezien ik gisteren heel Hispa opnieuw heb gescanned.

Groet,

Mard

Geplaatst:

hoi mard

helaas onder jouw opgegeven freq.geen zichtbare telecinco wel op de oude freq.geluid maar geen beeld!

heb je later iets gevonden, graag info

hasta luego

Geplaatst:

ik krijg op mijn nokia mm met nomanmanit geen palco x wel gnt ed. ik gebruik ook de b**s file's maar waarom dan geen palco x???

Geplaatst:

o ja, ik gebruik wel de nieuwe frequentie:

12382 H

Geplaatst:

is dat niet een kwestie van tijd???? totdat ze die upstream ook op seca2 hebben?

anders zal ik toch een rotor gaan halen, denk het niet.

Geplaatst:

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door unique:

<strong>ik krijg op mijn nokia mm met nomanmanit geen palco x wel gnt ed. ik gebruik ook de b**s file's maar waarom dan geen palco x???</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">ligt aan de Nokia. Palco heeft iets aan de Nagra codering gedaan waardoor de mm9500 met allsas / amon sinds een paar maand de Palco zenders op 30 W niet meer kan decoderen. Met zelfde keys in andere ontvanger heb ik wel beeld terwijl beeld op mm9500 met noonemanit zwart blijft.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

even de zenders opnieuw inlezen en het werkt weer

Geplaatst:

Hoi

@Groeneveld

Telecinco is van de viadigital gehaald, ze zijn op op dit moment aan het onderhandelen en zitten nu dus nog op seca2 alleen en antena3 word tijdens de voetbal uitgeschakeld

Groeten Esp

Geplaatst:

bedankt voor jullie reactie,

aztek ik heb hem al opnieuw opgezocht maar geen resultaat ik denk dat het toch niet gaat lukken met mijn 9500.

mensen bedankt!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.