Gast Geplaatst: 6 januari 2004 Geplaatst: 6 januari 2004 Ik wil een 1 op 1 kopie maken van een reeds geripte dvd, dus kopie maken "on the fly". Via het tabblad geavanceerd kun je de instllingen aanpassen voor het 1 op 1 branden van een dvd. Daarna kun je middels het tabblad dvd ook weer een aantal dingen kiezen. Ik wil kiezen voor de volgende instellingen op dit tabblad: - kopieermethode: Direct - voorkeur doel: DVD - verkleiningsmethode: automatisch (dit wordt aanbevolen) - cd aspect ratio: automatisch Daarna kies ik voor het tabblad Branden en waar moet ik nu voor kiezen ? - brandmethode: "automatisch" of "disc at once" of "Raw data" ???? - afsluitmethode: "automatisch" of "schijf sluiten" ??? - brandsnelheid: automatisch lijkt me of minder ??? In de handleiding kan ik dit niet exact terug vinden.
marco24 Geplaatst: 6 januari 2004 Geplaatst: 6 januari 2004 automatisch en anders disk at once en kies cd sluiten brandsnelheid hangt af van de snelheid van je systeem
Gast Geplaatst: 8 januari 2004 Geplaatst: 8 januari 2004 Pinnacle is gek op schrinken.. 'k Zou dat uitzetten voor de zekerheid. En over 'on the fly': A*yD*D is gul en onopvallend voor de ontsleutelaar. Maar veeeeel te duur.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen