Gast Geplaatst: 7 januari 2004 Geplaatst: 7 januari 2004 hallo heren ik ben niew op het board.kan iemand bevestigen dat geen beeld op kiosk12 tot en met 22 of zit ietsverkeerd bij mij ik heb humax vaki-5300 met magic modul 1.04 met penta 1.11 conax danku
Gast Geplaatst: 7 januari 2004 Geplaatst: 7 januari 2004 laat de kanalen op thor opnieuw inlezen. mischien helpt dat.
Gast Geplaatst: 7 januari 2004 Geplaatst: 7 januari 2004 hi bro bedankt voor het antwoord maar nog een vraag als ik nog een keer inlezen dan ben ik bang de instelingen van de motor kwijt ik heb in lijst van 29-12 2003
©TheMenk© Geplaatst: 7 januari 2004 Geplaatst: 7 januari 2004 Instellingen kan je opslaan met xoak. Dus settings uitlezen van je ontvanger naar pc. Opslaan en je hebt de settings vereeuwigd op je pc. Kun je zo weer terug zetten, indien je te veel gerotzooid hebt met de instellingen/settings. Tevens kan het zijn dat er geen uitzendingen zijn op het moment op de betreffende kanalen. Wordt weergegeven als ppv. suc6.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen