Gast Geplaatst: 26 november 2000 Geplaatst: 26 november 2000 Laat er eens de rep file er over heen.<BR>Dan staat het niet meer op 00000 <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 november 2000 Geplaatst: 26 november 2000 Oeps<P>Helemaal vergeten, ik heb een witte 1.6 kaart van een vriend.<BR>Waarvan de provider id's, datum's en CID's nullen zijn geworden.<BR>Verder is alles aanwezig, maar nu wil er geen *.crd meer op de kaart.<BR>Wie heeft nog zo'n goed geheugen dat hij/of zij het zich nog weet te herinneren.<BR>En het mij nog zou willen schrijven ook, onze dank dank is dan enorm. <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Franse Piet (edited 26 November 2000).]
Gast Geplaatst: 27 november 2000 Geplaatst: 27 november 2000 Geweldig, hartelijke dank voor je reactie.<BR>Een rep file zei je......eeeeeehhhhhhh.<P>Je voelt hem al aankomen ik heb links en rechts gekeken maar geen rep file te vinden.<BR>Ik weet haast zeker dat ik verkeerd zoek, maar ja verkeerd zoeken leverd ook geen file op, misschien kan je mij een hint geven <P>------------------<BR>
alfadude Geplaatst: 28 november 2000 Geplaatst: 28 november 2000 Ik zou zeggen ga ff bij de FAQ kijken.<BR>Daar staat een reparatiescript klaar voor te downen..<P>------------------<BR> Quo signo nata es?
alfadude Geplaatst: 28 november 2000 Geplaatst: 28 november 2000 Ik zou zeggen ga ff bij de FAQ kijken.<BR>Daar staat een reparatiescript klaar voor te downen..<P>------------------<BR> Quo signo nata es?
Aanbevolen berichten