Ga naar inhoud


MR update op Manhattan DSR2500 "corrupt image" ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik heb een MR gekocht en wil die met een fun6 kaartje updaten op mijn Manhattan DSR2500.

OK, ik schreef mr1052_1024_1.hex in de ext eeprom en de

Uload_software_flash.hex in de flash memory.

Hetzelfde voor mr1052_1024_2.hex (hetzelfde fun6 kaartje voor de tweede keer gebruiken).

Dan begin ik met update firmware, steek het eerste fun6 kaartje erin, begint te laden maar dan komt er een foutmelding "corrupt image".

Wat doe ik hier verkeerd ??

Bedankt en groeten, Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen idee.... maar je eerste kaartje is dus toch niet helemaal goed geschreven.

Gewoon nog een keertje proberen.

Vergeet niet om de int. eeprom even uit te vinken.

 

Hier geen problemen gehad met FUN6 en updates. Maar we doen dat nu middels de laptop (20 seconden voor de hele update).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, bedankt, ik heb een Clanzers MiniSDK progger.

Heb de Fun6 (1024) beschreven met het programma "MultiProg for CLaNZers MiniSDK V0.1 TJ(TJ1965) 2003-04-06".

Ook heb ik een Fun5 (512) en een Fun4 (256) ter berschikking.

 

Wat nu ? Verder met Fun6 ? Of verder met Fun6 met een ander programma ? Of met behulp van een cas-interface zoals je schreef ?

 

Groeten, MV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrijf nergens over de CAS interface hoor. Gewoon in je PCMCIA slot van je aptop en je module is in minder dan 20 seconden ge-update.

 

En anders FUN6, dan zou het gewoon moeten lukken. Lukt het de eerste keer NIET dan gewoon nog een keer proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, heel jammer ...

Op mijn bedrijfs-laptop zijn veel configuratiemogelijkheden etc. niet mogelijk/uitgeschakeld. Kun je een desktop PC van een PCMCIA aansluiting voorzien (heb nog USB vrij en ook nog SCSI) met een adapter ?

Groeten, Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ozzo, ik wil graag je/uw opinie vragen:

 

* voor mijn desktop PC heb ik een PCI Cardbus Controller besteld (Eur 129, twee weken teruggavemogelijkheid).

Doel is Matrix Reloaded CAM updaten.

 

* Mijn CLaNZers MiniSDK card programmer, veroorzaakt bij het schrijven waarschijnlijk de 'corrupt image'. Ik neem contact op met de leverancier en probeer de card programmer terug te geven of in een ander model om te wisselen (die dan ook Titanium cards kan beschrijven).

 

Klinkt alles logisch is het niet ? Nadeel is de Eur 129 ...

 

Groeten, Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even inde module sectie van dit board. Daar staat info over een PCMCIA insteek kaart (PCI) voor in de PC waardoor je PCMCIA modules rechtstreeks in je PC kan schuiven. Kan me niet voorstellen dat zoiets 129 euro moet kosten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...