Checkin Geplaatst: 28 mei 2000 Geplaatst: 28 mei 2000 naar aanleiding van eerder gestelde vragen die beantwoord zijn in beginnershoekje item d9000 kaart,<BR>wil ik nogmaals een oproep willen doen om dit probleem op te lossen.<P>wie oh wie heeft de oplossing.<P>alvast bedankt <BR>gr<BR>checkin <P>------------------<BR> Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast Geplaatst: 28 mei 2000 Geplaatst: 28 mei 2000 Hallo!<P>Dat willen we best als we weten waarover het gaat?<P>En het mooie is dat we daar een speciaal forum voor hebben!<P>Satfreak<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satfreak (edited 28 May 2000).]
Checkin Geplaatst: 30 mei 2000 Auteur Geplaatst: 30 mei 2000 Uitdaging ! D9000 kaart <P>Na het gebruik van de beschrijving over c8000/c9000 kaart vrijschakelen loopt het een toch vast.Er wordt gebruik gemaakt van card magic v1.6.0 keycald.mdf file vervangen op aanraden van TeeBee , ook Vbrun 60 geinstallerd en C&C suite .<P>De Uitdaging , hoe krijgen we deze kaart tot het ...... wat we willen.<P>(ps De kaart geeft WEL een ATR)<P>Elke hulp is welkom<BR>gr.<BR>checkin<P> <P>------------------<BR> Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Checkin Geplaatst: 31 mei 2000 Auteur Geplaatst: 31 mei 2000 zie verderop in deze topic.<P>gr <BR>checkin<P>------------------<BR> Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Checkin Geplaatst: 6 juni 2000 Auteur Geplaatst: 6 juni 2000 om bij het begin te beginnen. d9000 kaart die voor de rest nog niet bewerkt is of beschreven is, kan ik hem wel uitlezen.de kaart in programmer en card magic opgestart.na toepassing van de juiste keycald.mdf file ...etc na com an karte laufzeit fehler13 unvertraglich.Nu toch de vraag tussen door als ik op lesen van hex masterkey druk ,Geen reactie. Of is dit item niet belangrijk bij het hele vrijschakelen van dit soort kaarten.Ik heb namelijk het idee dat het niet het programma is wat vast loopt, maar dat de kaart ,de start van de kaart voorbewerken van de kaart het probleem is.<P>alle hulp is welkom.<BR>gr.<BR>checkin<BR>icq 74566558<P><P>------------------<BR> Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast Geplaatst: 6 juni 2000 Geplaatst: 6 juni 2000 Hoi!<P>Wat zitten er voor providerid´s op?<P>Satfreak<BR><P>------------------<BR>
Checkin Geplaatst: 7 juni 2000 Auteur Geplaatst: 7 juni 2000 de provid zijn via card magic niet te achterhalen, wel via cardmaster deze geeft prov id 00 0572<BR>prov id 10 16c3<P>inafwachting van je tegenbericht <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satfreak (edited 07 June 2000).] Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast Geplaatst: 7 juni 2000 Geplaatst: 7 juni 2000 Hoi!<P>Ik heb het vermoeden dat het hier om een fout in de public versie van cardmagic gaat.<P>Er moeten in ieder geval een hexmaster en de providerid´s met plainkeys aangetoond worden.<P>Probeer eens met cardwizard de kaart te dumpen en gebruik daarna nog eens cardmagic.<P>Mocht je de kaart met cardwizard kunnen dumpen verander dan de "D-kaart" in "C-kaart en probeer vervolgens nog eens een keer de boel te dumpen met cardmagic!<P>Satfreak<P>PS: Het volledig posten van ProviderID´s is niet verstandig, de eerste twee bytes (Providergroep) zijn voldoende.<P><BR> <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 juni 2000 Geplaatst: 7 juni 2000 verander de provider id's eens in 123456 en 654321.<BR>meestal komt er dan wel een pmk en dan kun je de kaart gewoon vrijschakelen.<P>Gebruik wel de aangepaste database die ik op de site heb gezet daar in de originele een fout zit.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Checkin Geplaatst: 8 juni 2000 Auteur Geplaatst: 8 juni 2000 Ten eerste een reactie op SATFREAK.<P>heb cardwizard gebruikt (versie 1.1.1.5) hierbij kwamen EINDELIJK de gevens van hexmasterkey, plain master 00 en 10 te voorschijn.hoe dit programma werkt ....?, liever met cardmagic, maar met de public versie komt er echt niks dan alleen een atr, is dit niet te veranderen, is er nog andere versie hiervan ?<P>(ik heb anders wel de log( protokoll) van cardwizard , maar hoe krijg ik die naar jou ? (icq ?)<P>stap voor stap<BR>vr gr<BR>checkin<P>------------------<BR> Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast Geplaatst: 8 juni 2000 Geplaatst: 8 juni 2000 Hoi!<P>Verander eens middels Cardwizard de Plainkeys en probeer dan nog eens Cardmagic!<P>Een logfile hoef ik niet, als dat niet werkt ligt het aan de public versie van cardmagic.<P>Satfreak<P>------------------<BR>
Checkin Geplaatst: 10 juni 2000 Auteur Geplaatst: 10 juni 2000 gaarne enige uitleg van het veranderen van de plainkeys met cardwizard, daar ik dit programma niet machtig ben,<BR>(eventueel via icq ?)<P>gr<BR>checkin<P>------------------<BR> Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Checkin Geplaatst: 14 juni 2000 Auteur Geplaatst: 14 juni 2000 Toch nog even een melding die ik krijg bij cardmagic 17.04.2000 versie 1.6.0<P>alles aangesloten op com 1! dan connect er komt een ATR, echter krijg ik een melding dat COM 1 bereits belegt is ???<BR>Is er echt geen ander versie van Cardmagic.Er komt nog steeds geen hexmaster en prov id.<P>gr <BR>checkin<P>------------------<BR> Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Geplaatst: 18 juni 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by checkin:<BR><B>gaarne enige uitleg van het veranderen van de plainkeys met cardwizard, daar ik dit programma niet machtig ben,<BR>(eventueel via icq ?)<P>gr<BR>checkin<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Een duitse gebruiksaanwijzing vind je via <A HREF="http://www.dummyfaq.com." TARGET=_blank>www.dummyfaq.com.</A> <BR>Groetjes Karel.<BR><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten