schans14 Geplaatst: 7 januari 2004 Geplaatst: 7 januari 2004 Ik heb 3 invacom 0.3 quad lnbs met diseqc switch. 2 DISEQC uitgangen zitten on de topfield pvr 5000 anngesloten. Ik heb het volgende probleem: Als ik soms, dus niet elke keer, overschakel van astra naar hotbird of astra 2 is er dus soms geen signaal. dan weer terug zappen en dan weer soms wel signaal. Is er signaal dan valt het ook niet weg en blijft het beeld prima. Ligt dit nu aan de diseqcswitch of tuner? wie heeft een idee. Op het moment dat ik geen signaal heb en bij de lnb instelling in het menu van topfield de spanning uit en weer aanzet op de lnb is er weer signaal. Wie heeft het antwoord? Alvast bedankt voor de hulp. schans14. Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 7 januari 2004 Geplaatst: 7 januari 2004 Kheb dat zelfde probleem ook gehad, kheb toen een ander merk disecq switch gekocht, en toen had ik geen problemen meer.
schans14 Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Geplaatst: 8 januari 2004 De andere 2 diseqc switches zijn zelfde type en fabrikant en werken wel. Mischien weet iemand waar dit aan kan liggen? de aansluiting moet toch goed zijn lijkt me anders zou de de diseqc helemaal niks moeten doen denk ik. Ik hoop dat iemAnd op het board kan helpen. GROETJES SCHANS14 Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S
Joop M Geplaatst: 8 januari 2004 Geplaatst: 8 januari 2004 Ik heb nu ook een 5000 en heb een beetje hetzelfde probleem,maar bij mij komt er wel sinaal alleen het duurt even. Als ik hem aanzet dan ook geen signaal en 10 sec later wel Hiervoor met de 4000 geen problemen ,dus ik denk dat de soft nog wat aangepast moet worden Grz Joop Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
schans14 Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Geplaatst: 8 januari 2004 Ik heb ook vaak dat na 10 sec het beeld er wel is net als jij. Mischien ligt het dus aan de topfield software, soms komt hij na 10 seconden bij mij ook niet. het zou ook aan de diseqc switch kunnen liggen. Leuk om te horen dat meer topfield menssen hier problemen mee haebben. hoop dat ze snel met update komen van 5 dec.firmware, hoop niet dat het 6 maanden duurt..... i gebruik augustus firmware, omdat de december firmware niet automatisch formaat breedbeeld terug schakeld. hoop nog meer reacties te krijgen. Joop bedankt. schans14 Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen