Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Multichoice Irdeto 1.2 kaart is onbruikbaar geworden voor C+, mogelijk doordat ik in Cardwizzard 1.1.16 de optie 'dump' heb gebruikt in de hoop op eenvoudige wijze een andere kaart te kopiëren. Ale codes lijken nog op de kaart te staan (ATR, nummers), maar op het TVscherm verschijnt de melding 'E36 Smartcard niet uitwisselbaar'.<BR>Wat kan er gebeurd zijn en hoe kan ik het oplossen?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<P>Hoi, had ik ook last van.<BR>Ik heb van TeeBee een crd gekregen, dat de kaartbuffer leegmaakte.<BR>Nu is kaart weer vanouds.<BR>Heb je deze crd gemailt. <P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Geplaatst:

Hobbybob,<P>Het heeft perfect gewerkt! Erg bedankt.<P>Tmartin.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hoi heb het zelfde probleem met een 1.2 kaart zou je de file ook naar mij kunnen sturen<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

hoi heb het zelfde probleem met een 1.2 kaart zou je de file ook naar mij kunnen sturen<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

als je mij ook terwille kunt zijn .<BR>thanks reporter.<P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN

Geplaatst:

waarom niet het bestand beschik baar stellen voor een ieder<BR>in het download <P>hoef je niet een ieder afzonderlijk iets toe te mailen.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by madarbaks (edited 15 August 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.