Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 probeer het eens met dit programma icard140 en het reanimatie script van teebee <A HREF="http://www.rcr.nl/users/martin/icard140.zip" TARGET=_blank>http://www.rcr.nl/users/martin/icard140.zip</A> het script heb ik al bij het programma in gezet ..doe het volgende ik gebruik een 6mhz phoenix programmer of het werkt op een 3.5mhz weet ik niet ..start het programma dan ga eerst na EXECUTE dan card reset staat rechts onderaan .daar dan verder niets doen .ga dan naar EXPERTMENU daar doe .open .kies dan reanimatie.icp .. en daarna Start.icp<BR>doe nu de kaart snel in en uit de programmer<BR>soms snel en dan weer langzaam ..bij dit programma kun je ook mooi zien wat er gebeurd<BR>dat geeft je ook weer een beetje moed als het soms wat langer duurt..maar na mijn ervaring werkt dit het beste<BR>p.s als het programma icard niet opstarten wil kan het zijn dat het sommige ocx of dll<BR>niet op je computer staan download en instaleer dan het volgen de programma <A HREF="http://www.rcr.nl/users/martin/CS.zip" TARGET=_blank>http://www.rcr.nl/users/martin/CS.zip</A> maar kijk eerst of het zo al werkt het is een programma van 3.5mb en heeft verder niks met de sat hobby te maken<BR>doe je best..martin<P><BR><p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 22 August 2000).]
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een duidelijke uitleg over hoe een Irdeto 1.2 Multichoice kaart (origineel) te reanimeren.<BR>Probleem: met de kaart in de receiver krijg ik "Controleer kaart" op het scherm, na een mislukte update.<BR>Ik weet dat ik al zeker als antwoord ga krijgen: kijk in de FAQ's. Heb ik dus al gedaan, misschien ligt het aan mijn Belg-zijn, maar wie snapt: "cardwizard 1104 of hoger, vervolgens expertenmode reanimation en dan kill! kaart er in en er uit (soms tot je een ons weegt) en als ie geen ATR meer heeft het zelfde spelletje nog een keer maar dan met 'reanimation'." <BR>Wanneer moet die kaart er in en eruit? Tijdens de reanimatie of tijdens de kill-procedure? Hoe zie je juist dat ze geen ATR meer geeft? En welk spelletje nog een keer?<BR>Afijn, punt is dat ik op zoek ben naar een DUIDELIJKE samenvatting, stap voor stap, over hoe een kaart te reanimeren.<P>Hartelijk bedankt,<BR>Erwan<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 augustus 2000 Geplaatst: 23 augustus 2000 Hoi satfreakholl<BR>als ik de zip-files wil downloaden krijg ik steeds fout meldingen (bad crc) some data =damaged? bij beide zip-files<BR>weet jij raad:confused<BR>clem<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 augustus 2000 Geplaatst: 23 augustus 2000 ik bedoel bij het unzippen <BR>groetjes<BR>clem<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 augustus 2000 Geplaatst: 23 augustus 2000 ik heb de zip files zelf even gedownload<BR>maar hier kan ik ze zonderproblemen uit pakken probeer eens een andere zip uitpakker<BR>.heb nu zelf ook problemen om icard op te starten heb namelijk de nieuwe WINDOWS-ME-MILLENNIUM GEINSTALEERD en daar wil hij niet op werken ..<BR>p.s wie het ook wil instaleren je kan alleen maar meer werken in een dos venster onder windows op starten in dos is niet meer mogelijk ..zit er niet meer in ..jammer voor voyager<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 23 August 2000).]
gert 2000 Geplaatst: 23 augustus 2000 Geplaatst: 23 augustus 2000 is toch niet zo moeilijk kaart geeft zelf wel aan dat hij een atr heeft het duurt soms wel wat lang maar ja geduld he en soms lukt het helemaal niet dan kun je hem wegooien<BR>gr gert<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 augustus 2000 Geplaatst: 24 augustus 2000 Beste,<P>hartelijk bedankt voor de zeer duidelijke uitleg.<BR>Echter, ik heb Icard al verscheidene malen gedownload en met verscheidene programma's proberen unzippen. Steeds met het zelfde resultaat: CRC error.<BR>Zou je zo vriendelijk willen zijn om het zip bestand opnieuw te uploaden (en mij daar ook van op de hoogte te brengen)?<P>Hartelijk bedankt bij voorbaat.<P>Vriendelijke groeten,<P>Erwan<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 augustus 2000 Geplaatst: 25 augustus 2000 je hebt email uitgepakt en wel<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 augustus 2000 Geplaatst: 25 augustus 2000 Satfreakholland, ik wijs jou nog slechts 1 keer op de board gebruiksaanwijzing!<P>Nog 1 keer 'je hebt e-mail' en je ligt er uit!!!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Aanbevolen berichten