Gast Geplaatst: 8 januari 2004 Geplaatst: 8 januari 2004 ik heb een SONY dvd DRU500A maar hij speelt niet alle merken dvd's af heb al gekeken bij dvdhelp.com maar kan daar niks vinden weet iemand een oplossing???
cor11 Geplaatst: 8 januari 2004 Geplaatst: 8 januari 2004 vreemd ik heb dezelfde heb dat probleem nog niet gehad mischien even nieuwe firmware erin plaatsen ik werk zelf met firmware 2.0g probeer het eens groeten cor
Gast Geplaatst: 8 januari 2004 Geplaatst: 8 januari 2004 ik heb een SONY dvd DRU500A en firmware 2.0g maar .......
Hemant Geplaatst: 8 januari 2004 Geplaatst: 8 januari 2004 volgens mij si ie niet regio vrij, kun je tijdelijk een andere regio selecteren? ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 8 januari 2004 Geplaatst: 8 januari 2004 Gewoon de DVD's gebruiken die ie WEL wil ...? Elk merk speler heeft wel een aantal CD/DVD merken die niet helemaal lekker gaan. Nix aan te doen. Testen en op een gegeven moment weet je welke je WEL en welke je NIET moet hebben....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen