Gast Geplaatst: 24 juli 2000 Geplaatst: 24 juli 2000 Weet iemand hoe ik van een C+ ACS 1.6 kaart een duitse kaart kan maken of hoe de nederlandse kaart met een duitse groene CAM kan werken?<P>Alvast bedankt<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 augustus 2000 Geplaatst: 6 augustus 2000 Zover dat ik weet is een groene duitse cam niet de lockt op land. dus je kan gewoon een crd-file op je kaart zetten met een phoenix programmer. en kan je gewoon duitse filmnet kijken.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 augustus 2000 Geplaatst: 6 augustus 2000 den natuurlijk ook de nederlandse<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 augustus 2000 Geplaatst: 10 augustus 2000 he Dublex,<BR>ik heb hier een d-box kaart groen +zwart beginnend met C******** weet jij hier raad mee of is er iemand die mij hierover iets kan zeggen?<BR>groetjes<BR>clem<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 ja met die kaart kun je wel wat<BR>als je hem nult kun je doormiddel van clonen hem veranderen in een nederlandse kaart<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten