Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vanavond de crd-file voor C+ en premiere (voor een ACS1.6 kaartje) geprobeerd. Teebee heeft deze begin deze maand gepost.<BR>Later deze kaart in mijn Nokia9800s met Irdeto Ci met softwareversie Se4.6 gedaan (ECM op OFF). Ik kon alleen Canal+ bekijken. Geen van de Premiere World kanalen deed het.<BR>Zijn de instellingen van Premiere weer verandert? Op mijn ACS1.2 kaartje werkt alles nog goed.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

In de download zone staat ook ACS1.6 Voor Canal+ en Premiere en die werken prima.<P>J<P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Ik heb die crd van de download zone ook geprobeerd. Daarmee lukt het ook niet. Als ik de kaart met Cardwizard bekijk dan staat bij de date nog steeds FF FF. Moet ik eerst een andere crd-file gebruiken?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Of probeer de files te dowloaden van <A HREF="http://www.mastercrd.com" TARGET=_blank>www.mastercrd.com</A> er staat een link bij sat4all bij de links.<BR>Probeer dat even bij werkt het gewoon wel...<BR>En alles doet het gewoon C+,PRem,Tele,Nova,Stream,Sct,Pink<BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.