Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een orig. multichoice kaart.<BR>Deze had ik al weer een tijd terug geactiveerd met de alom verkrijgbare crd files voor c+ en een programmer.<BR>Deze week was C+ weggevallen.<BR>Probeerde de boel weer aan de praat te krijgen maar nu leest cardmaster noch cardwizard mijn kaart meer.<BR>Ik krijg de melding dat ik de kaart er niet in heb gestoken terwijl dit wel het geval is!<BR>Als ik de kaart weer in mijn Nok9500 steek dan ontvang ik nu zelfs geen N1,2,3 meer!<BR>Wat nu?? HELLUP!!!!!<BR>Ieder advies om weer aan de slag te kunnen wordt zeer gewaardeerd<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Krijgt je kaart nog wel ATR!.<P>Zo niet download dan de Cardwizzard 1115 en ga naar de optie reanimation en probeer dan weer ATR te krijgen.<P>Johnny1<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Johnnny1 (edited 31 July 2000).]

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Hallo de kaart is eventuweel defect maar geen paniek je moet ieder geval de cardwizzard 11.6 downloaden van <A HREF="http://www.digitalfreesat.com" TARGET=_blank>www.digitalfreesat.com</A> en moet je ook de reparee files hebben om te kunnen reaperen.<BR>Als je dat niet hebt kan ik er wel voor zorgen dat je het wel krijgt...<BR>Maar let op je moet het eerst helemaal kapot maken dat je ieder geval ATR krijgt.<BR>En dan weer repareren met de file dan is je kaart weer oud als nieuw..<BR>Dit werkt alleen bij 1.2 multichoice kaarten<BR>niet bij andere kaarten als die defect zijn die gewoon kapot...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dank beiden voor jullie antwoord.<BR>Heb inmiddels de laatste cardwizzard (11.6)van digitalfreesat gehaald. (goeie resources!)<BR>Ik heb alleen geen repareerfiles beschikbaar (noch weet wat het precies zijn)dus minnaar als je die zou kunnen opsturen, heel graag.<BR>Duidelijke instructies zouden ook erg welkom zijn.<BR>Ik ga er overigens van uit dat een orig. mulitchoice kaart een ACS1.2 kaart is. Klopt dit ?<BR>Als er tenslotte ergens een goeie FAQ te vinden is dan kan ik ook de klepel weer vinden (na de klok te hebben gehoord). Ik zelf al heel wat sites afgesurfd maar nergens lijkt een duidelijk verhaal (engels, duits of nederlands) te vinden dat het card update proces van A tot Z beschrijft.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik zit nu al anderhalf uur de mc orig kaart in de phoenixprogrammer te duwen maar krijg alleen een hele lamme arm. heb even een ATR gezien maar daarna weer niks. <BR>(langzaam/snel/het maakt niet veel uit lijkt het)<P>...Ik dacht ik laat het even weten...<P>Ik zit hier voor joker maar houd vol.<BR>Tips zijn altijd welkom<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Tja toch even volhouden zou ik zeggen.<BR>En je krijgt er inderdaad een lamme hand van....<P>Johnny1<BR><P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Krijg je van tre**en ook, en dat houd de meeste ook niet tegen smile.gif<P>------------------<BR>Greetings: Johan :P

Geplaatst:

Heren,<P>Bedankt voor de verschillende bemoeienissen.<BR>(vooral die laatste bijdrage)<BR>Helaas heeft geen van de tips gewerkt.<BR>Na vele uren en duidelijke sporen van kaart-RSI, beschouw ik de kaart dus maar als dood en/of onherstelbaar beschadigd.<P>Als er nog laatste tips zijn probeer ik ze graag.<P>Vooralsnog verstoken van nederlandse zenders.<BR>Groeten,<P>Card(c/f)urious ;-)<P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

heb even een ander programma naar je toe gestuurd namelijk icard140 met de reanimatie.icp werkt werkelijk heel goed om weer een atr te krijgen<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Reanimeren duurd inderdaad soms erg lang. Had gisteren een oude (defecte) duitse kaart gekregen. Gekilt (ging mij te snel) reanimatie was ook snel gedaan, binnen 10 min. Alles wel keurig op 000000 in elk veld. Alleen... geen script wou er op. Weer kekilt en gereanimeerd. Na de DERDE keer deed ie het pas. Was ik wel 1 1/2 uur verder. Maar! Hij dut ut weer. Voor killen en reanimeren gebruik ik niet de ruk en trek methode, doch een NE555 met een relais in de voedingspanning van de Phoenix. Werkt tadeloos, scheeld kaart RSI.<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dag allen,<P>Ik ben 'blij' dat ik niet de enige ben met problemen om de kaart weer tot leven te wekken.<P>Ik ben via een omweg bij mijn doel gekomen met dank aan Reporter. Ik kijk nu met een piccard (wat ook nog enige voeten in de aarde had) maar dat is een ander verhaal.<P>Ik ben zeer benieuwd hoe het 'in en uit trekken' met de voedingsspanning op de phoenix programmer te imiteren is.(schematje voor de 555 implementatie?)<P>Tenslotte valt me op hoeveel tegenstrijdige berichten er zijn over welk programma gebruikt moet worden. Qua look and feel vind ik firecard zoals aanbevolen door filo.fx erg mooi, maar nogmaals het is me nog niet geluk met welk programma dan ook.<BR>(Ik geef echter niet op)<P>Zoals de grieken al wisten:<BR>"Hoe meer je leert, hoe meer vragen je krijgt"<P>Groeten<BR>Cardcurious<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.