Gast Geplaatst: 25 juli 2000 Geplaatst: 25 juli 2000 ik heb een genulde kaart weer gerepareerd en hij werkt weer in een allcam module maar niet in mijn vast ingeboude module in mijn humax help wat kan ik hier aan doen het is een orginele kaart en heb buffer dump van pace ook al geprobeerd maar dit helpt ook niet<BR>wie kan mij helpen<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 juli 2000 Geplaatst: 25 juli 2000 lees de topics van de laatste dagen over dit onderwerp eens door dan kom je denk ik een heel eind<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 juli 2000 Geplaatst: 25 juli 2000 ik ben al een uur aan het lezen en heb ook al wat uit geprobeerd maar het lukt me niet om de kaart weer zo tekrijgen dat hij in een standaard cam werkt het gaat alleen om het nederlands pakket <BR>'help please<P>groeten van spiky<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 juli 2000 Geplaatst: 25 juli 2000 waarschijnlijk heb je er een duitse c kaart van gemaakt en werk hij daarom niet. je zal hem weer moeten nullen en als een nul kaart weer moeten repareren<BR>groeten blokker<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 juli 2000 Geplaatst: 26 juli 2000 ik heb de rep 0 script gebruikt voor nederlandse kaart die van teebee die in faq stond dus dit zou gewoon goed moeten zijn<P>wie heeft de gouden tip voor mij<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 juli 2000 Geplaatst: 28 juli 2000 ik heb nog steeds het probleem dat ik met repair 0 nog steeds mijn kaart in een standaard cam niet kan gebruiken en wel in omgebouwde<BR>o wie o wie kan mij een tip geven wat ik hier aan kan doen <BR>op de kaart staat alleen c+<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten