Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

HOI TEEBEE IK DIE REP 1.2 GEDAAN,ZIET ER<BR>HEEL MOOI UIT WEER.<BR>MAAR WAT IK OOK EROP GOOI HET BEELD BLIJFT <BR>ZWART.<BR>HEB JIJ WAT RAAD?????<BR>DE PROG GEEFT IEDERE KEER GEWOON ERVOLGREICH<BR>AAN.<BR>GRT REMCO<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Mmmm wat voor een onvanger heb je en welk type IRDERTO heb je ????<p>[This message has been edited by CAPTAIN PICARD (edited 26 July 2000).]

Geplaatst:

ik heb alles aan de praat gekregen,4 pak<BR>er op gegooid prem ,d+,c+,nova.<BR>ik begrijp het nog niet ,opeens deed hij het<BR>na ettelijke keren proberen.<BR>maar bedankt in ieder geval allemaal voor de<BR>respons.<BR>grt remco<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Misschien had je de channelids niet erbij staan<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Geplaatst:

nee de files waren hetzelfde.<BR>maar ja jo ik vind het te gek dat ik die<BR>hele oude d-box kaart aan de praat heb<BR>gekregen.<BR>de zaak die het [maakt]achter die duinen<BR>zei gooi maar weg en het is nog een 8000<BR>serie ook heb je niks meer aan.<BR>ja ja ???<BR>thanks guys???<BR>grt REMCO <P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.