Gast Geplaatst: 25 juni 2000 Geplaatst: 25 juni 2000 <P>Als ik nu de ontvanger aanzet ( Pace 500),krijg ik de melding E36 Smart-card niet verwisselbaar.<BR>Als ik de kaart bekijk met cardwizard staan er de de volgende channel id,s in FFFe,FFF0,FFF3,FFEE,FFF9 en de crd Holl.all.<BR>Maar geen beeld en de opmerking E36 smart-card niet verwisselbaar. <BR>Als ik deze kaart in een Nokia 9500 met een allcam plaats heb ik wel beeld.<P>Nu is natuurlijk de vraag, waarom bij de pace geen beeld heb en bij de Nokia wel?<P>Groetjes hobbybob.<P> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 juni 2000 Geplaatst: 25 juni 2000 je moet de crd clearbufferpace gebruiken dan werkt je kaart weer<BR>groeten blokker<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 juni 2000 Geplaatst: 26 juni 2000 <BR>Jongens bedankt, de kaart is weer vanouds.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 juli 2000 Geplaatst: 12 juli 2000 Ik heb hetzelfde probleem ,maar dan met een goldwaferkaart.<BR>Heeft iemand een aangepaste eepromfile en evt de hex file voor de16f84<P>Groetjes Rob<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 juli 2000 Geplaatst: 12 juli 2000 Hoi,<P>misschien kun je kaart leegmaken met het programma van Willem.<P>De optie ACTION ERASEPIC.<BR>En dan de kaart opnieuw programmeren.<BR> <BR>Succes ermee<P> <BR>------------------<BR>Groetjes hobbybob<p>[This message has been edited by Hobbybob (edited 12 July 2000).]
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 gewoon de juiste versie erop zetten dan heb je gewoon beeld.<P>------------------<BR>edited by Tech <P>http://www.homestead.com/rkmmontage/index3.html
Aanbevolen berichten