Gast Geplaatst: 9 december 2000 Geplaatst: 9 december 2000 Ik heb een witte MC kaart (ACS1.6) met ATR en HEX-serial.<BR>De provider ID's en Datums staan op 00000000.<BR>Ik heb de stappen uit het FAQ uitgevoerd, maar helaas zonder succes. Ook de kaart killen lukt helaas niet.<P>WIE WIL MIJ VERDER HELPEN?<BR>Alvast bedankt.
MTB Geplaatst: 9 december 2000 Geplaatst: 9 december 2000 Ik heb dit al een keer of 4 gehad en ben er nog altijd uitgekomen. Mail me maar.<BR>MTB
Gast Geplaatst: 15 december 2000 Geplaatst: 15 december 2000 Mtb Post het ff hier als je wilt!<BR>Hebben anderen mischien ook wel wat aan!<P>Alvast bedankt,<P>bob
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 Ondanks mijn problemen met de ASCII serial<BR>heb ik een oplossing voor dit probleem.<BR>Of liever de knappe kop achter Fatmate V1.5.<BR>In dit reuzegoed programma zit een sectie speciaal voor ACS 1.6 kaarten. Als je een geldige ATR hebt kan je de "FIX EVERYTHING" laten lopen. De kaart wordt dan volledig genuld en wordt herschreven als een ART kaart voor de Arabische zenders. Daar ben je natuurlijk niet veel mee, maar de Provider ID's, Countrycode, Plainkeys, Masterkeys, dates en dergelijke bevatten zo terug correcte data. Je hoeft niet ver te zoeken, kijk gewoon bij downloads.<BR>
MTB Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 Hoi,<P>Ik heb het script gepost door geloof ik WC eend gepakt echter niet de voorgestelde invoeging gedaan en het script gerund met CW 1115 Icard modulatie. I-card begint dan te rammelen en na een aantal loops is het probleem van 0000 op providers en datum weg. Ik heb hiermee 4 kaarten die hetzelfde probleem hadden de kaarten weer aan de praat gekregen. Hierna provider's weer nr's. MK erop en hierna de channel ID's en gaan met de die 1.6<P>MTB
Aanbevolen berichten