Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 Hoi gentlepeopletjes...<P>Het is weer zover : pluz heeft weer eens iets gevonden voor de pluz soft geladen machientjes......<BR>Anybody een ideetje ?????
Ron Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 zou je misschien iets duidelijker willen zijn?<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 Vertaling:<P>Sorry, pluz heeft het anti reset weer op de een of andere manier weer eens geaktiveerd.<BR>Nadat ik dit berichtje had verstuurd zag ik al meerdere members reageren,,,zodoende<BR>Ik was benieuwd of iemand wist welk kunstje de "heren"nu weer hadden uitgevonden.
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 Kijk eens op het forum van de Eend, ik zelf heb alweer beeld op mijn philips.<P>Billy
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 De eend ????<P>PLLLLzzzz mail mij de site if you can<BR>Ik ben je dankbaar<P>levien@servicenet.nl
gamgra Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 Hoi all.<P>Ik denk dat het nu menens wordt, met andere woorden "we are in deep shit".<BR>Rond 19.00 ned 1 "insert smartcard" terwijl op dat moment mijn Mosc met abo in de decoder zat, decoder (DSX 7071)werd volledig geblokkeerd.<BR>Heb inmiddels (23.00hr) beeld met aangepaste goldcard,(gehaald bij duck).<BR>Mosc-card blijft uitvallen ondanks aanpassen van bpm.<BR>Ben intussen aan het loggen geweest op 00 19 iets niet pluis.<BR>Niet alleen de warmte waarom ik vanacht onrustig zal slapen, met mij vele anderen denk ik.<BR>Andere channels werken normaal met de 'mosc'<P>gamgra
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 Heb op duck site alles gevonden en toegepast....<BR>Alles opgelost voor wat betreft een philips receiver....<BR>Need the file just mail me ......
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 Nog niet geprobeerd op andere systemen , sorry,.....let me know....<P>Pientje.......
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 hoi ik heb snix files opgehaald maar ik heb denk ik niet de goede loader en pic want naar 15 sec valt ie gewoon uit wie helpt me ik heb een pioneer doos
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 Welke loader gebruik je ?????<BR>Welke programmer gebruik je ???<P><BR>Iedereen is inmiddels laaiend enthousiast about the new files......<P>Dearly, Pientje & Kitty.....
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 ik heb een gold programmer en welke loder of files ik gebruik het maakt niets uit zou je me het hele setje compleet kunnen sturen want het wordt niks meer volgens mij vandaag en als het morgen ook niet lukt gooi ik hem bij anal + door de ruit<BR>stuur me alsjeblief de files ik wordt gek
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 Tuurlijk! En de decoder heb je alleen maar gekocht omdat je wist dat je er voor altijd en altijd gratis naar Canal + mee kon kijken... Eerst CableCrypt 1.05 geprobeerd zeker?? Kom op zeg.. Je speelt met de kaart en dus kun je van tijd tot tijd dit soort tegenslagen verwachten! Be a man, take it like a man...
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 Heb hier op mijn hummie geen last<BR>Heb de PBM op 00 00 00 00 00 00 01 fe staan
Aanbevolen berichten