Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een acs 1.2 kaart van mc<BR>deze geeft wel een atr maar de rest is wartaal<BR>ik kan deze kaart niet geprogrammeerd krijgen<BR>is hier een speciale crd voor nodig<BR>ik heb de crd voor terug naar fabrieks inst al geprobeerd maar ik kom niet in de kaart<BR>wie weet hoe dit wel mogelijk is

Geplaatst:

een kaart die niet te benaderen is is meestal niet goed genuld dat betekent dat het vinkje protected niet is verdwenen er is geen kaartfile om een kaart te nullen dit moet je anderes doen en daat staat al heel vaak op de boards geschreven en ga ik niet meer uitleggen die kaartfile is alleen om de kaart te fffff en dat is heel wat anders<BR>

Geplaatst:

als je de super ff crd met cardwissart laat lopen let dan eens op je kaartnummer op een gegeven moment gaan de yyyyyyy daar weg en komen er heel even letters te staan herken je in die onzin de letters asy dan is je kaart voldoende genult en kan gekloond worden, staat er iets anders dan is je kaart nog niet genoeg genult

Geplaatst:

nou met de super f crd geen resultaat de file loopt wel maar de kaart blijft hetzelfde<BR>de serial is een hoopje onzin yyyyiiyy<BR>ik weet niet dit op te lossen wie weet de oplossing.<BR>en herbies waneer kijken wij ????????

Geplaatst:

zo als black tiger al gezegd heeft je zult hem opnieuw moeten nullen dus de progammer in en er weer uit tot je geen atr meer hebt.<BR>dan weer reanimeren dus zorgen dat je weer een atr krijgt. zit niks anderst op anders krijg je hem niet meer aan de gang.<BR>gr gert

Geplaatst:

Klopt, maar zelfs als het vinkje wel weg is kan de kaart toch niet goed genoeg genuld zijn.<BR>Effect blijft hetzelfde, niet te programmeren want als je het clonescript er overheen draait krijg je alleen een asciiserieel en de rest blijft op 0 of f<BR>Goed nullen is dus een must. smile.gif<BR><P>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<BR>http://www.satellitefun.com

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.