Gast Geplaatst: 9 januari 2004 Geplaatst: 9 januari 2004 Jongens ik heb hier van een kennis een easynote waar geen mastercd en recovery cd bijzit. Dat ding heeft geen drivers geinstaleerd voor Audio Controller, Basis Systeem, Ethernet controller, Netwerk controller, PCImodem, SM bus, Video controller en de Video controller(VGA Compat mode). Ding heeft een Matshita DVD UJDA745, Intel ATA 82801 DB Ultra ATA 24CA en een Hitachi DK23EA-60 plus een Intel Pentium 1400. Wat voor een Easynote is dit en welk drivers heb ik nodig? Avensis
Alventali Geplaatst: 9 januari 2004 Geplaatst: 9 januari 2004 @ avensis Ik kom alleen maar uit op een sony vaio laptop uit Als ik zoek op Matshita DVD UJDA745+Hitachi DK23EA-60 Mischien dat je daar eens kunt gaan kijken. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Geplaatst: 9 januari 2004 Geplaatst: 9 januari 2004 Alventali, zover was ik dus ook. En zoeken bij NEC of PB levert ook niks op. Toch bedankt. Avensis
Alventali Geplaatst: 9 januari 2004 Geplaatst: 9 januari 2004 Inderdaad na nog wat verder speuren kwam ik ook bij PB uit Maar ik heb je nog een PM gestuurd met een link naar een programma wat behoorlijk goed aangeeft welke video kaart/audiokaart/netwerkkaart enz enz er in zitten mischien heb je er wat aan. en kun je de drivers appart downloaden. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Morgothzz Geplaatst: 9 januari 2004 Geplaatst: 9 januari 2004 Volgens mij is Easynote toch van Packerdbell zie Hier Hier staan de drivers. Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 10 januari 2004 Geplaatst: 10 januari 2004 Allen bedankt. Ben er inmiddels uit. Als je registreert bij PB en dan naar persoonlijk gaat krijg je te zien wat voor systeem je hebt. Tja je moet het maar weten he. Avensis
Fredo Geplaatst: 10 januari 2004 Geplaatst: 10 januari 2004 voor een ander dell heeft dat ook zo geregeld je meld je aan en je krijgt een taq met dat nr kun je updaten of van systeem veranderen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen