Gast Joebel Geplaatst: 9 januari 2004 Geplaatst: 9 januari 2004 @ All, Vandaag voor het eerst FlashCvt gebruikt om te patchen. Alles gedaan zoals MZ in het bovenste topic heeft beschreven. Het duurde DRIE uur!!! om de 6072_623fix10Zibi8NL er in te krijgen. Voorheen met Lookerflash slechts 115 minuten. Is dat normaal, of kan er toch iets niet goed zijn gegaan. Tot morgen . Joebel.
guykers Geplaatst: 10 januari 2004 Geplaatst: 10 januari 2004 3 uur is inderdaad erg lang. denk dat er toch een poort niet 100 % heeft gestaan. patch de flip ook serieel en varieerd tussen de 104 en 135 min. afhankelijk van de FW. de fix 10 gooi ik er van het weekend op. Laat je weten of het zolang moet duren (kan aan de nieuwe hdl liggen) (gis ook maar wat). nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Seb Geplaatst: 10 januari 2004 Geplaatst: 10 januari 2004 Zelf vink ik "verify writes" uit. Ik heb dit al vaak gedaan en ben in ong. 75 min klaar. groet, Seb
rienk Geplaatst: 10 januari 2004 Geplaatst: 10 januari 2004 koop toch een oslink binnen 10 min klaar en mischien ook wel sneller maar dat loop ik niet teklokken Rienk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen