Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er iemand die mij kan vertellen waarom ik op een originele 1.2 kaart niets bij kan schrijven??<BR>Ik heb diverse files en diverse programma's uitgeprobeerd, maar ik krijg steeds de volgende tekste te zien;<BR>Signatur ist falsch of signatur ist ok jedoch<BR>date falsch oder kein key.<BR>Wie helpt??<BR>kees.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by rienk:<BR><B>wat voor programma gebruik je<P>(moet)cardwizard zijn</B></font><HR></BLOCKQUOTE><BR>Vanalles geprobeerd Cardmaster, cardwizard (diverse versies) en ***geen-reclame***<P>

Geplaatst:

je moet ook een phoenix programmer hebben en die moet op 6mhz staan kijk eerst eens of je de kaart kunt uit lezen <BR>wat staat er zoal in groeten

Rienk

Geplaatst:

Gaat net zo goed op 3,57 Mhz, als je of Cardmaster of Cardwizzard ook maar op 3,57 Mhz zet. Je moet alleen even kijken wat voor Kristal er op je Phoenix zit.<P>

Geplaatst:

gebruik niet win2000 want dan kan je niets doen...win98 werkt wel of je nu op 6 of op 3.5 Mhz werkt of niet

Geplaatst:

Gaat net zo goed op 3,57 Mhz, als je of Cardmaster of Cardwizzard ook maar op 3,57 Mhz zet. Je moet alleen even kijken wat voor Kristal er op je Phoenix zit.<BR>je phoenix moet dus op 6 mhz staan staat die op 3.57 dan doet hij het niet

Rienk

Geplaatst:

Aan alle die geprobeerd hebben te helpen;<BR>Volgens de gegevens van het protocolscherm waren alle pogingen "erfolchreich".<BR>Ik heb nu het vermoeden dat PW niet werkt door m'n euro ci.<BR>Eerst maar wachten tot de mogelijkheid zich voordoet om deze te flashen.<BR>In ieder geval iedereen bedankt.<BR>Kees.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.