Ga naar inhoud


Opnemen HDTV op Topfield4000PVR


Gast Grote002

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of mensen het al geprobeerd hebben, maar opnemen van hdtv vanaf Euro1080 werkt als een trein op de Topfield4000PVR.

Je stelt een opname in van Euro1080 en haalt daarna de opname van de harde schijf met tfget.

De vob ziet er echt verbluffend goed uit.

Ik heb vandaag "short fragment of music: Placebo performing in Antwerp" opgenomen.

De opnamen is 11:46 en is dan inmiddels wel 1,41gb.

 

Groetjes,

Niels

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Niels,

 

Ik heb zelf een TF5000PVR en krijg op Euro1080 alleen geluid. Moet ik nog iets speciaal instellen om ook HD beeld te krijgen? Mijn tv ondersteund wel HDTV via een HDMI ingang, maar de satellietontvanger niet. Hoe doe jij dat met jouw TF4000?

 

Groeten,

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoi Niels,

Ik heb zelf een TF5000PVR en krijg op Euro1080 alleen geluid. Moet ik nog iets speciaal instellen om ook HD beeld te krijgen? Mijn tv ondersteund wel HDTV via een HDMI ingang, maar de satellietontvanger niet. Hoe doe jij dat met jouw TF4000?

Groeten,
Frank


JE KAN alleen maar opnemen en via pc kijken niet recchtsreeks bekijken...(krijg je dus zwart beeld.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry als ik het niet helemaal duidelijk geformuleerd heb, maar je kunt alleen opnames maken van de hdtv-stream.

Ik krijg ook alleen maar zwart beeld en geluid als ik de opname bekijk op de tv.

Maar opnemen is geen probleem, de topfield kan goed omgaan met de hogere bitrate.

Het afspelen van de hdtv-opname vraagt wel een erg snelle pc, maar dan is het echt top. Via de rgb-out van de videokaart zou dat misschien wel kunnen werken op de TV

 

Groetjes,

Niels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...