Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 januari 2004 Geplaatst: 11 januari 2004 Wil gebruik gaan maken van de software Ghoost, om een backup van de HDD te maken, en die ik bij problemen makkelijk terug kan zetten. Daar mijn engels niet erg goed is weet ik niet hoe het werkt, opstart diskette, maken en hoe de backup terug zetten. Graag een goede uitleg van deze software, Alvast hartelijk dank.
Ome Merde Geplaatst: 11 januari 2004 Geplaatst: 11 januari 2004 @Big John : die pagina is niet beschikbaar (404) merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 11 januari 2004 Geplaatst: 11 januari 2004 Deze morgen was alles nog "OK" misschien een server probleem,probeer straks nog ééns.
Alventali Geplaatst: 11 januari 2004 Geplaatst: 11 januari 2004 Ik krijg de pagina hier gewoon mooi in beeld Een goede uitleg met plaatjes en alles erbij. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Ome Merde Geplaatst: 11 januari 2004 Geplaatst: 11 januari 2004 hij doet het weer. merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 januari 2004 Geplaatst: 11 januari 2004 Weet iemand wat Ghost 2003 kost in de winkel?
Gast Geplaatst: 11 januari 2004 Geplaatst: 11 januari 2004 De regels van het board laat geen reclame toe...je zal het moeten doen met de richtprijs die de fabrikant opgeeft op hun officiele site:nml.69,95$
jeffreyy Geplaatst: 11 januari 2004 Geplaatst: 11 januari 2004 om een ghost backup te maken!!!! start ghost ga dan naar local\partition\to image klik op 1 dan op ok nu kun je de drive aan geven waar je hem naar toe wil hebben bij local drive kies bv d: dan geef een file name bv win98.gho druk dan enter kies fast dan vraagt hij met partition dump klik op yes nu maakt hij een kopy van je c schijf naar je d schijf!
jeffreyy Geplaatst: 11 januari 2004 Geplaatst: 11 januari 2004 deel 2 een kopy terug zetten nu een backup terug zetten start de pc op met start ghost op ga naar local\partition\ \from image klik ga nu naar d:\win98.gho klik dit aan dan drie keer op 1 klikken dan vraagt hij proceed with partition load kies voor yes naar ongeveer 7 minuten is hij klaar om opnieuw op te starten nu kun je je pc weer gebruiken werkt echt prima
Gast Geplaatst: 11 januari 2004 Geplaatst: 11 januari 2004 Hier kan je lezen wat Ghost 2003 allemaal kan, en ja NTFS-bestandssysteem staat er ook tussen.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 januari 2004 Geplaatst: 13 januari 2004 Heb 2 schijven, veel ruimte, maar de backup wordt gesplitst in 3 stukken, kan dit niet aan een ?
jeffreyy Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 volgens mij word het verdeeld per 2000 mb een ghost kun je ook het beste aanmaken waneer je alles opnieuw hebt geinstalleert zo krijg je een schone backup
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen