Ga naar inhoud


opstartfout nokia-9500


Gast antenne

Aanbevolen berichten

Wanneer ik mijn nokia 9500 aan wil zetten krijg ik eerst de normale 4 kruisjes maar daarna alleen maar horizontale streepjes in het display.weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn.er zit gewoon de originele software in er is dus niet aan gerommeld!!wie weet raad.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Al geprobeerd de firmware en settings opnieuw te laden?

of uberhaubt al iets geprobeerd

krijg je ook iets op je tv scherm tezien??

hoe meer info hoe beter

 

groet cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Al geprobeerd de firmware en settings opnieuw te laden

 

@cobes : hij gebruikt de originele software dus de rs232 poort en de scsi-bus zijn niet benaderbaar.

 

ik zou persoonlijk zo snel mogelijk de bootloader (laten) vervangen en er dvb2000 in knallen, ben je van een hoop gelazer af.

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mijn nokia aan iemand meegegeven om er een andere bootloader in te knallen maar die vertelde dat hij geen nieuwe bootloader kon laden wel nieuwe software??dus het probleem is nog steeds hetzelfde.ik krijg als ik de nokia opstart in het display selftst en dan die horizontale streepjes.als ik het rechterknopje op de ontvanger indruk en vasthoud krijg ik.eerst een 4 dan een vakje overslaan en dan 050007.misschien heb je hier wat meer aan.ik heb zelf zo,n idee dat het toch met de software heeft te maken.maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.

 

 

groetjes Piet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb begrepen dat jij mij kunt helpen met dit probleem.

ik hoop het van harte dan ben ik weer gered.want als ik hem moet opsturen om te laten repareren be ik een vermogen kwijt.ik zal je mijn e-mail adres geven dan kan je me mailen.vast bedankt en tot horens.

 

 

antenne@home.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...