Gast Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 Heeft iemand een goede versie van defiant of de link naar.... Ik krijg met mijn versie constant de melding Access violation at adress ...... Groet Wh@Zzaa
spirit_rules Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 dat komt als je een Fw opent moet je wel kiezen voor welke decoder is [color:"blue"] Spirit_rules [/color] [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 Emu firmware openen met "Philips 6072 Dyna Firmware" !
MJB Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 @ Digitalaccess, Dat de info voor de open firmware niet werkte had Jay al aangegeven en inmiddels ook opgelost in een nieuwere versie. Deze versie heeft hij echter nog niet uitgegeven gezien het feit hij nog bezig is (of was) met de juiste stuursignalen voor rotor aansturingen. Misschien dat hij je de oplossing kan aandragen voor jou vertaalde versie. Grz, ZAPDOS
Gast Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 Sorry dat ik er nog een keer tussen door schreeuw, maar ik selecteer daardwerkelijk de goede tuner, daarna de firmware maar blijf de foutmeldingen krijgen. Is er een link naar de laatste defiant versie, en de desbetreffende ini files waarmee het zou moeten lukken ? Alvast bedankt voor jullie reactie. Groet Wh@ZzAa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen