jonas Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 Hello users,<BR>ik heb nog een oude dboxkaart (groen zwart, type C1000, ACS1.2) liggen, die ik wil gaan `behandelen`.<BR>Ik gebruik een phoenix programmer (P6) en het cardwizzard 10.38.<BR>Op de kaart staat een ATR string, maar het kaartnummer veld is geel, en er staan rare tekens in. De rest staat op FFFF, behalve de country code die op yyy staat.<BR>Nullen met cw lukt my niet.<BR>Ik denk dat ik bij dit nullen een foutje maak, maar ik ben hier na 2 weken proberen nog niet achter gekomen.<BR>Hier mijn vragen:<BR>Is CW 1.0.3.8. de juiste versie om een kaart te reanimeren.<BR>Welke sequentie moet ik toepassen, expertenmode, reanimatie, kaart erin/uit, en dan?<BR>Is er een snellere methode dan het 17-stappen plan om de kaart weer gebruikersvriendelijk te krijgen?<BR>Moet ik überhaupt reanimeren, ik heb een ATR op de kaart?<BR>Graag wil ik weer met die oude MOSC kaarten gaan werken, maar ik heb wat hulp van jullie nodig.<BR>------------------------------------<BR>Prettige paasdagen, en veel eieren!<BR>------------------------------------<BR>Thanks Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 Hi Jonas,<P>geef me je eMail dan stuur ik je de files + software toe.<P>kierewiet <P> kierewiet@gmx.net<p>[ 16-04-2001: Message edited by: kierewiet ]
jonas Geplaatst: 16 april 2001 Auteur Geplaatst: 16 april 2001 Topic werd 2 keer gepost, sorry voor het ongemak, maar ik heb het maar 1 keer gestuurd!<BR>Herbies:stuur a.u.b. jouw faq info naar het volgende adres: john.second@t-online.de<BR>Bij voorbaat bedankt<BR>groetjes<BR>jonas Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
jonas Geplaatst: 16 april 2001 Auteur Geplaatst: 16 april 2001 Topic werd 2 keer gepost, sorry voor het ongemak, maar ik heb het maar 1 keer gestuurd!<BR>Herbies:stuur a.u.b. jouw faq info naar het volgende adres: john.second@t-online.de<BR>Bij voorbaat bedankt<BR>groetjes<BR>jonas Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 Gewoon met het programma Crear á Card Limeted een bestaande cardfile laden.<BR>Dan moet het lukken.<BR>Funny
jonas Geplaatst: 17 april 2001 Auteur Geplaatst: 17 april 2001 Alvast bedankt, beam het spul maar naar:<P>john.second@t-online.de<P>Maar mijn vraag is nog steeds niet beantwoord, moet ik wel nullen en killen en reanimeren etc etc, als ik een atr op de kaart heb staan of is er misschien een andere manier???<P>Wie o wie weet dit? Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
Gast Geplaatst: 19 april 2001 Geplaatst: 19 april 2001 het beste is om de kaart tenullen met kil in wizard het duurt soms een half uur eer je de kaart genult hebt (steeds er in en eruit)maar na een paar zere vingertjes loont zich de moeite toch en is de kaart genult. en dan de 17 stappen om ze weer aan de praat tekrijgen.<BR> gr django
Aanbevolen berichten