Gast Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 Op de site van sjerom volg ik alle instructies op voor internetradio. Tot ik de link van de stream invul en daarna op ESC druk en wq moet typen blijft ie vast zitten. Dan kan ik ook niets meer intypen. Weet iemand hoe dit kan? Zingaro
Gast Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 Als je met de laatste ronaldd image draait, heb je bij extra install menu (onder emu) de mogelijkheid om internet radio te installeren, je hebt dan gelijk een groot aantal stations, dit je eenvoudig kan uitbreiden met bv winamp. Is de makkelijktste weg en je hebt gelijk een voorbeeld om verder te hobbyen. CU Albert
Gast Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 Ik draai wel met de laatste emu van ronald. Als ik daar heen ga en ik zeg install software dan vind ie nix zingaro
Gast Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 Nadat je ESC hebt ingetoetst moet je ":wq" toetsen.
Gast Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 Je DB moet wel aan het internet hangen voor deze extra instal. Ander even gaan hobbyen met een playlist voor internet radio uit winamp en deze naar de HD van de DB kopieren, werkt ook, alleen maar een station per playlist. CU Albert
Gast Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 @scoot, Moet daat ook een dubbele punt voor? @albberto ik heb hem aan internet hangen zingaro
Gast Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 Wat je ook kan doen is op de prompt: echo http://linknaarstream:poort > naamvanbestand.m3u intypen
Gast Geplaatst: 13 januari 2004 Geplaatst: 13 januari 2004 Ja, de dubbele punt moet ook. Dit geeft aan je texteditor door in de commando mode te gaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen