Gast Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 ik weet niet of dit hier thuis hoort maar als ik naar mijn dream connect krijg ik winsock error in beeld wat kan ik hier aan doen.
Gast Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 dan heb je geen goede verbinding met het IP protocol, even proberen te pingen en eventueel je instellingen aanpassen. Let ook op dhcp etc. CU Albert
Gast Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 sorry vergeten te vertellen maar hij deed het wel de verbinding met de dream. maar ik heb gisteren een netwerkje aangelegd met nog een computer zou het daarin zitten.
Gast Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 de PC waar je de fout op krijgt, is dat een win98 toestel? indien ja, gooi eens alles van je netwerk weg (Netwerkkaark, 'service voor microsoft netwerken', tcp/ip, externe toegang, etc) zodat er bij (netwerk' in je configuratiescherm nix meer in staat. dan reboot je, hij zal de hardware opnieuw herkennen en terug installeren, en vragen om de Win98 CD. nu goed opletten dat je de juiste versie gebruikt (1ste of 2de editie), achteraf nog eens rebooten, adressen terug instellen, en dan zou het moeten lukken. AlfA
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen