Gast Geplaatst: 27 april 2001 Geplaatst: 27 april 2001 Hoi,<BR>Ik heb voor een maatje een galaxis (ird500) op de kop getikt waar een 1.2 multich kaart inzat.<BR>Nu is het het vrijmaken van anal+ niet zo een probleem maar hij doet het alleen 1 tot 2 dagen dan staat ie hier weer met zijn kaart.<BR>Nu las ik laatst op een board(misschien wel hier...) dat je die kaart voor een dag of 80 vrij kunt zetten maar kon er eigenlijk voor de rest niets bijvinden dus wie help hem een eindje op weg.........<BR>Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 28 april 2001 Geplaatst: 28 april 2001 Misschien een stomme vraag maar kan dat softwarematig of moet er iets in het apparaat gebeuren......<BR>Waar moet ik naar zoeken....mag ook per email als dit te ver gaat.
Gast Geplaatst: 29 april 2001 Geplaatst: 29 april 2001 Hardware matige blokker, apparaattje waar je je originele kaart in stopt, daarna het geheel in de smartcard sleuf.<P>succes
Gast Geplaatst: 29 april 2001 Geplaatst: 29 april 2001 Ok bedankt ben ik weer wat verder,nou maar us ff kijken waar ik een schema danwel een compleet iets vandaan kan halen.
Gast Geplaatst: 29 april 2001 Geplaatst: 29 april 2001 Als de kaart erin blijft op het moment van kijken en je haalt 'm eruit als je niet meer kijkt .......kun je het over het algemeen veel langer volhouden ! (Oke 't is niet DE oplossing maar wel de gemakkelijkste).
Aanbevolen berichten