boarder Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 Ik wil een Philips nieuwe firmware en settings geven met flashcvt. Het uitlezen werkt perfect maar het schrijven durf ik nog niet omdat in de uitleg van M_Z het vinkje van 'hele firmware(2Mb)' moet aangevinkt worden; en dat vind ik niet terug op mijn versie (V2.0) van flashcvt. Is dit belangrijk en waar kan ik eventueel V2.01 vinden. Ik ben al een paar weken aan 't lezen en zoeken. Graag een beetje hulp.
jeffreyy Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 druk op schrijf sat dan schrijft hij nog niet maar dan krijg je een nieuw veld vorige week ook mijn eerste gedaan
boarder Geplaatst: 12 januari 2004 Auteur Geplaatst: 12 januari 2004 zover was ik reeds, maar volgens de handleiding staat in dat volgende veld de vraag'hele firmware schrijven (2MB)'en dat is niet beschikbaar in mijn versie??
jeffreyy Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 heb hem hier vandaan versie FlashCvt 2.0 werkt prima http://www.zeguers.be/
boarder Geplaatst: 12 januari 2004 Auteur Geplaatst: 12 januari 2004 mijn versie is dezelfde en komt ook van die plaats; alleen is de beschrijving afkomstig van versie V2.01 en de beschikbare is de versie V2.0. Waarschijnlijk zal het wel werken maar ik heb geleerd voorzichtig te zijn.
jeffreyy Geplaatst: 12 januari 2004 Geplaatst: 12 januari 2004 als je dit maar doet dan gaat het wel goed denk eraan duurt ongeveer 144 min Sinds versie 1.56i is het nodig om alle vinkjes AAN te zetten in de bloklijst. Ook MOET de instelling 'Leeg niet schrijven' UIT gevinkt zijn. Hierdoor duurt het schrijven wel langer, maar het is dus noodzakelijk voor een correcte kanalenlijst in de ontvanger te krijgen. Heel belangrijk is wel dat als u de complete firmware wilt schrijven (en dat willen we) het vakje "Hele Firmware (2Mb)" nog ingeschakeld moet worden
Hans1. Geplaatst: 13 januari 2004 Geplaatst: 13 januari 2004 Als ik het zo lees.... IN de versie 2.0 zit ook gewoon de optie 2mb schrijven. Behalve als je de verkeerde bin laad dan verchijnt deze optie niet. Heb je wel de hele 2 mb in het eerste veld geselecteerd? Hans
boarder Geplaatst: 13 januari 2004 Auteur Geplaatst: 13 januari 2004 Bedankt voor de reactie, ik ga dadelijk aan de slag. Hoe kan je de files dan wel herkennen als de juiste? Naam , grootte,....
boarder Geplaatst: 13 januari 2004 Auteur Geplaatst: 13 januari 2004 Bedankt aan allen, de operatie is perfect gelukt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen