Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sinds half 5 geen prem meer op de mosc 1.2 kaart.het gekke is dat de pic kaart gewoon blijft werken in de nokia. weet al iemand iets ? confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Nee een oplossing heb ik ook nog niet, bij de GW heb ik het zelfde problem. Ik heb gehoord dat de HK(HändlerKey) verandert zou zijn. Als iemand iets weet...... Kierewiet@gmx.net <P>Kierewiet

Geplaatst:

hi all<P><BR>kijk eens of sleutel 10 past en de deur gaat open <P><BR>vrg sakis laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

ze zitten nu op prov 10 key 10 cid 7530 mannen.<BR>Ik hoorde van mij voorganger dat ze tijdens een intervieuw van de voetbalwedstrijd Schalke tegen ....(dat ben ik even kwijt) een van de spelers intervieuwden en hem vroegen wat ie van zwart kijken vond. Nadat hij zei dat het dom was kwam er een rode smartcard in beeld en was bij iedereen het beeld weg. (iedereen zonder abo dus)<P>Coole aktie dus. Daar kan canal+ nog wat van leren. laugh.gif" border="0<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Kann mij misschien iemand uitleggen hoe ik sleutel 10 toepassen moet ?? Ik heb op het duitse bord gelezen dat de nieuwe key: 10 10 95 72 02 26 E3 5A 30 7A zou moeten zijn. ik weet alleen niet hoe ik het veranderen kan en waarme ?<P>Kierewiet<BR> Kierewiet@gmx.net

Geplaatst:
smile.gif" border="0Hallo<P>Wie kan mij helpen met mijn pw deze is ook weg sinds 16.30 uur.<BR>nu lees ik van alles op dit forum, maar ik snap er niet veel van confused.gif" border="0 .<BR>Wie kan mij uitleggen hoe dit werkt.<BR>allias@hetnet.nl<P>Vr.Gr.Visser
Geplaatst:

Gebruik Eepromedit 2.8, provider 10 key 10(x) en dan de rest invullen bij (x)<BR>Snelle oplossing, zeg!

Geplaatst:

Ik begrijp het nog steeds niet... ik gebruik de strsh au files (die van 7mei) en dan?

Geplaatst:

hier worden de dingen door elkaar gehaalt. dit is de mosc rubriek en de strsh files zijn voor de pic kaarten. voor de mosc heb je toch echt een crd file nodig. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

ik probeer me lam met eepromedit 2.8 de crd te wijzigen alleen als ik vraag mijn oude CRD te openen krijg ik alleen de providers te zien en niet de oude keys.<P>wat doe ik fout?<P>alle info is welkom confused.gif" border="0 <P>mvg<BR>wesley

Geplaatst:

Mijn mosc 1.2 is ook down maar mijn 1.6 mosc <BR>kaart werkt perfect.<BR>hoe werk je met een eprom edit 2.8 wat moet je doen write card of burn to card confused.gif" border="0 <BR>anybody HELP<BR>alvast bedankt. <BR>The Game.

Geplaatst:

De nieuwe CHID voor prof 10 is 4E 2C<BR>Nadat ik deze toegevoegd had was er weer beeld.<BR>Aleen de Cined**ms doen het nog niet.<BR>Wie weet hier een sleutel voor?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.