Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie heeft het programma fmcard of iets dergelijks waar ik mijn multichoice kaart mee kan bewerken?<P>Greetingz Olaf

Geplaatst:

Downloaden werkt niet....<BR>Komt op de homepage van de hosting provider terecht.<P>Ik ben al dagen aan het zoeken op het web, en heb al op vele manieren mijn CRD filetje proberen te editten.<P>Geen resultaat helaas....<P>Wie heeft een werkende CRD voor ACS1.2?<BR>Ik zou deze graag eens willen bestuderen.<P>Laat maar zitten..<BR>Ik ben er toch zelf uitgekomen!!<BR>Wat een voldoening laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P><BR>Groetjes Twinsat wink.gif" border="0<p>[ 20-05-2001: Message edited by: twinsat ]

Geplaatst:

Klopt je komt bij die hosting provider uit heb ik me op ingelogt en heb nog niks das pas leuk .<BR>Of is er soms een andere manier om daar in tekomen groetjes zorkje. confused.gif" border="0

Geplaatst:

Probeer het hier eens:<P>satellitehopper (www ervoor en com erachter)<P><I>(ik heb de hyperlink maar verwijders, want die wordt verminkt om een of andere duistere reden)</I><P>Greetz Twinsat<p>[ 19-05-2001: Message edited by: twinsat ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.