Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi

Ik heb hier een film (bin bestand) en een CUE bestand die ik wil gaan branden met nero.

Nu is echter het bin bestand 824.935 KB, dit lukt niet om op een 80min. schijfje te zetten.

(is dit ook op dvd te branden? of gaat dit niet i.v.m. het formaat)

Hoe kan ik dait wel gaan branden????

Wie weet hoe dit moet????

Geplaatst:

Zou moeten passen op een 80 min cd.

Anders even bij expert functie ofzo in nero aangeven dat ie iets langer is (overburn)

Probeer het anders eens met fireburner.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Gaat inderdaad NIET passen op een 80 minuten CD (700 Mb) dus heb je andere media nodig. Ik heb net zelf 90 minuten CD's besteld maar de teleurstelling was groot toen Nero die CD's als 80 minuten zag.

Geprobeerd met Alcohol 120% en dat ging perfect ! (incl Overburn want hij was 804 Mb).

Nog groter en je hebt 100 minuten CD's nodig...

Geplaatst:

Ja ik zie het ook nu,ik was even in de war met 700 en 800 mb.

Die 100 min. cd kun je trouwens al een hele lange tijd krijgen op de zxxxxx mxxxxx in bxxxxxx.

Alleen een hoop schrijvers kunnen er niet mee overweg.

[color:"purple"] Gewoon verkrijgbaar bij de betere online shop [/color]

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:
Citaat:
Gaat inderdaad NIET passen op een 80 minuten CD (700 Mb) dus heb je andere media nodig. Ik heb net zelf 90 minuten CD's besteld maar de teleurstelling was groot toen Nero die CD's als 80 minuten zag.

Geprobeerd met Alcohol 120% en dat ging perfect ! (incl Overburn want hij was 804 Mb).

Nog groter en je hebt 100 minuten CD's nodig...

Hoewel dit onlogisch lijkt past een (s)vcd van 825 mb perfect op een 80 minuten schijfje. Dit heeft te maken met het feit dat in deze mode (ISO mode 2 form 2) geen datacorrectie word gebruikt. Normaal (met datacorrectie) is de omvan van een sector 2.324 bytes, bij (s)vcd is dit 2.048 bytes. Je zult zien dan overburning niet eens noodzakelijk is.

Overigens zijn er ook diverse tools in omloop om andere data (zoals bijv. een divx) in deze iso mode 2 te schrijven, waardoor er een te grote divx toch zonder overburning op een schijfje past. Nadeel is dat je wel externe software nodig hebt om achteraf je gebrande cd te kunnen lezen.

(overigens ben ik er dus vanuit gegaan dat de bin/cue waar het om gaat een (s)vcd betreft).

Suc6

DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen