Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet waar de laatste versie van cardw*zzard te krijgen is ?

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by kierewiet:<BR><STRONG>Misschien kun je ons vertellen welke dat naar jou mening is ?<P>Kierewiet<BR> kierewiet@gmx.net </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>In de mails wordt altijd v1115 genoemd.

Geplaatst:
Originally posted by kierewiet:<BR>[QB]Misschien kun je ons vertellen welke dat naar jou mening is ?<P>v1115 is dus niet de laatste. Ik heb in een andere mail jouw site verwijzing gelezen, en ben daar CW tegengekomen. Bedankt !
Geplaatst:

Ik weet niet meer waar ik het ben tegengekomen, maar ik geloof op een duits board heeft men erover gesproken dat versie 1.1.1.6 een vies virus bevat die alle data op de hard disk 'distroys'. <BR>Versie 1.1.1.5 is dus ook volgens mij de laatste, die gebruik ik tenminste, en dat geeft geen probleem.<P>Suc6<BR>--------------------------------------------<BR>jonas

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.