Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 hallo wie kan mij helpen aan een crd file voor *pw* ik ben radeloos kan er nergens 1 vinden<P>B.V.D Raymon
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 nou voor deze keer dan maar. <P>in het Russisch maar werkt perfect <P>[ 22-05-2001: Message edited by: steven94 ]<p>[ 23-05-2001: Message edited by: piccie ]
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 hartstikke bedankt piccie voor je snelle hulp ik ga hem meteen proberen Thanks Raymon
codeman2001 Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 jongens,<BR>zo is het wel gemakkelijk om een crdtje te krijgen , dit is toch een hobby bord .<BR>probeer zelf eens ééntje te schrijven dan ben je weer een ervaring rijker.<BR>groeten
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 @steven 94 wat is dat nou voor onzin ,ga jij een beetje in mijn posting zitten knippen.ik help een paar mede hobbyisten aan een URL voor een crd file,en dat vind je niet in overeenstemming met de hobby.<BR>dan heb ik een goede tip voor je:sluit de downloadsite dan ook maar direct,want deze staan ook vol met kant en klare files.
codeman2001 Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 @piccie<P>ik was iets te voorbarig met het eruit te gooien , je zal zien dat je link er terug staat.<BR>wil je wil in de toekomst wel een beetje beleefder zijn ,zoniet lees dan de regels van het bord maar eens even.<BR>wat de download sectie betrefd , daar staan alleen maar hex files en software in , dus geen crd files .<BR>
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 Het lijkt mij ook het leukste om het zelf te kunnen maken, maar hoe??? wat heb je er voor nodig.<BR>Is er een faq voor, zo ja dan heb ik hem niet kunnen vinden.
codeman2001 Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 daar bestaat een leuk programma voor , namelijk plainkeisfriend , en zo zijn er nog vele andere.<BR>hij staat op het net , maar ik weet niet meer waar.
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 Hi,<BR>Ik ben ook opzoek en kan ook niks vinden.<BR>Wie kan er helpen.<BR>ronsteenbergen@hotmail.com<BR>thxs
Gast Geplaatst: 23 mei 2001 Geplaatst: 23 mei 2001 Beste Steven94,<P>In verband met het geharrewar hierboven, leg mij het verschil eens uit tussen hex/bin files en crd's. Dan bedoel ik uiteraard niet de technische opbouw van de file, maar de reden dat de ene soort wel op de de software site worden geplaatst en de andere niet, terwijl beide toch hetzelfde doel dienen. Als je dus zegt, met als reden dit is een hobbyboard, dan plaats je niets, vind je dat iemand via de eerste verrrukking van: he dat werkt, enthousiast gemaakt kan worden, dan plaats je beide soorten. Dat is konsequent.<P>Overigens ben ik het zeer met je eens dat je niet genoeg kunt hameren op een fatsoenlijk taalgebruik op het board. Dat van piccie vond ik (persoonlijke mening) nog wel meevallen, zoals het hele taalgebruik de laatste tijd op de NL-talige boards, maar er zijn ook tijden geweest dat elk meningsverschil al heel snel in een ordinaire scheldpartij overging en dat komt natuurlijk de sfeer niet ten goede. Succes verder met het deputy werk <p>[ 23-05-2001: Message edited by: BenBem ]
codeman2001 Geplaatst: 23 mei 2001 Geplaatst: 23 mei 2001 @benbem ,<P>het verschil tussen hex en bin en crd files is simpel.<BR>hex en bin mag gepubliceerd worden , maar crd files niet volgens de wetgeving.<BR>denk maar aan artikel 386c.<BR>crd files via een mosc kaart geven je direct toegang tot het programmeren van een betaal zender.<BR>crd's zijn ook bedoeld voor op een mosc kaart.<BR>hex en bin files zijn bestemd voor de andere kaarten (bv goldwafer ,atmel ,enz...)<BR>als er niemand hex en bin files plaatst op het net , dan kunnen er weinig mensen naar andere zenders kijken , wel als je een abonnement hebt.<BR>met hex files kan je teminsten knutselen om een provider vrij te krijgen , voor de fun natuurlijk.<BR>een echte eerlijke mens neemt een abonnement op een bepaalde provider.<BR>ik hoop dat je wat wijzer bent geworden aan mijn uitleg.<BR>bedankt voor het compliment.<BR>groeten
Gast Geplaatst: 23 mei 2001 Geplaatst: 23 mei 2001 zou iemand mij die crd file willen sturen, of ee link waar je hem kan downloaden<P>thanx
Gast Geplaatst: 25 mei 2001 Geplaatst: 25 mei 2001 Nou Steven94, dan heb ik dus weer wat geleerd van je uitleg. Het is een 'randje van de wet' kwestie. In het algemeen kan ik dat best volgen maar hoe zit dat dan met die hex files die niet echt speciaal gemaakt zijn voor toegang tot de magnetron? Is het verschil dat je die in een lege goldwafer o.i.d moet plakken en daar is de boardbeheerder niet echt aansprakelijk voor, terwijl je een file die je rechtstreeks in een origineele kaart kunt plakken, nooit mag publiceren. Als dat de verklaring is heb ik hem helemaal door. En bedankt voor je verklaring.
codeman2001 Geplaatst: 25 mei 2001 Geplaatst: 25 mei 2001 @benbem<P>je hebt hem door , maar voor hexfiles op het bord gaat wel hoor zoals in de software sectie en je kan ook altijd in de links kijken.<BR>groeten
Aanbevolen berichten