dukdalf46 Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 Ik ben me eens gaan verdiepen in het downloaden via niewsgroepen. Ik ben te weten gekomen dat er veel films gepost worden in alt.binaries.boneless Echter de newsserver van m'n provider tiscali (news.tiscali.nl)heeft deze nieuwsgroep bijgewerkt t/m oktober 2003. Dit is dus allemaal oud spul. Is hier iets aan te doen? Zijn er vrij toegankelijke nieuwsservers die deze nieuwsgroep wel up-to-date hebben? Alvast bedankt voor jullie antwoord...
EL PIÑO Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 Zijn er vrij toegankelijke nieuwsservers die deze nieuwsgroep wel up-to-date hebben? Nauwelijks, het is erg duur om zo'n dump-nieuwsgroep up-to-date te houden en al helemaal niet gratis, dat is waarschijnlijk ook de reden dat Tiscali het niet doet ook voor hen zal het te duur zijn om deze feed draaiend te houden. Dat is qua bandbreedte en opslag in principe niet te betalen. Je kan wel eens de server testnews.octanews.com proberen, deze is helemaal gratis. Verder zul je aangewezen zijn op betaalde nieuwsdiensten waar je vanaf zo'n $15,- kan downloaden die hebben vaak alle groepen helemaal compleet.. Er zijn ook enkele providers met goede newsservers in Nederland waarop je ook kan inloggen als je een betaald abonnement hebt daar (bijv. Wanadoo/Euronet, XS4ALL). Als je een paar tips voor betaalde newsdiensten wil, stuur me maar een PM. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen